بورسبورس اوراق

شفاف‌سازی «شلیا» در خصوص اخذ نمایندگی از یک شرکت ژاپنی

 

«شلیا» اعلام کرد که صرف اخذ نمایندگی از شرکت ژاپنی تاثیری بر سود و زیان عملیاتی شرکت ندارد و تنها با عقد قرارداد فروش محصولات است که می‌توان تغییر با اهمیت در درآمد هر سهم را گزارش کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در دقایق ابتدایی بازار امروز نماد معاملاتی شرکت مواد ویژه لیا «شلیا» به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت متوقف شد. این شرکت در جهت شفاف‌سازی طی نامه‌ای اعلام کرد: شرکت مواد ویژه لیا در جهت توسعه بازارهای هدف و تکمیل سبد محصولات و حضور در بازار عایق‌های لوله نفت و گاز، پس از مذاکرات با یک شرکت ژاپنی نمایندگی رسمی این شرکت را در خاورمیانه اخذ کرده است. فعالیت این شرکت ژاپنی تولید محصولات عایق‌های لوله آب، نفت، و گاز می‎‎باشد.

همچنین بخوانید

اما «شلیا» اعلام نموده که صرفا  اخذ نمایندگی این شرکت ژاپنی، تاثیری بر سود و زیان عملیاتی شرکت مواد ویژه لیا نداشته و تنها با عقد قرارداد فروش محصولات است که می‌توان تاثیرات اخذ این نمایندگی را در سود و زیان مجموعه دید.

«شلیا» برای سال مالی منتهی به ۳۱ مرداد ۹۶ برای هر سهم ۱۰۰ریال سود تقسیم کرد این در حالی بود که شرکت برای سال مالی گذشته ۲۵ ریال سود نصیب سهامداران کرد.

شرکت مواد ویژه لیا در شهریور سال ۹۴ برای اولین بار در فرابورس عرضه شد. این شرکت در صنعت سایر محصولات کانی غیرفلزی در زمینه تولید تیشو (الیاف شیشه) فعالیت می کند. عمده‌ترین مصارف تیشو (الیاف شیشه) برای مصارف عایق کاری (ایزوگام) و تولید مخازن و قطعات فایبر گلاس می باشد.

 

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا