حل مشکلات اقتصادی درگروی عمل به اقتصاد مقاومتی است

مسئول سازمان بسیج کارگری بااشاره به اینکه ریشه حل بسیاری مشکلات اقتصادی و حوزه کار و تولید در گروی اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است،گفت:متاسفانه در اجرای این سیاستها حق مطلب ادا نشده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سردار محمدابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در کنگره ملی ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری با بیان اینکه ستاد برگزاری کنگره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری و کارفرمایی از سال ۹۴ آغاز به کار کرده است، گفت: این ستاد در روز شانزدهم بهمن ماه سال جاری در دیدار با رهبر انقلاب گزارشی از اقدامات خود را ارائه داد.

وی با بیان اینکه اجلاسیه پایانی این کنگره به معنای ختم همه برنامه ها نیست، بلکه آغازی  برای فعالیت های بعدی در جهت ترویج فرهنگ شهید و شهادت است، ادامه داد: رهبر انقلاب در جایی فرمودند که جز با کار جهادی نمی توان مشکلات اقتصادی را حل کرد؛ این کنگره در راستای عمل به همین فرمایش رهبری و انجام یک کار جهادی فعالیت خود را آغاز کرد.

کریمی افزود: بنا به گفته شهید میثمی، میزان قدرت یک ملت برای مقابله با دشمن، به میزان تجهیزات نظامی و جنگ افزاری آن جامعه نیست، بلکه به میزان اتصال با خداست. همچنین شهید حسینی از مدافعان حرم نیز بر این باور بود برای شیعه، دفاع از ناموس پیغمبر جغرافیا نمی شناسد. یقینا مشکلات اقتصادی کشور را نیز باید با همین رویکرد جهادی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت حل کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه ستاد برگزاری کنگره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری و کارفرمایی در سال ۹۴ در استان های مختلف فعال شد، ادامه داد: در این ستاد از زمان آغاز به کار دو هدف عمده را دنبال می کنیم. نخست تولید محتوا و آثاری از شهدای کارگری و هدف بعدی ایجاد شور و تقویت روحیه جهادی در بین جامعه کار و تولید به طور خاص جامعه کارگری و کارفرمایی است.

سردار کریمی تصریح کرد: متاسفانه در بین مسئولان کشور توجهی که باید به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می شد، صورت نگرفته و در این زمینه حق مطلب ادا نشده است اما در صورتی که توسط مسئولان در رده های مختلف، این مهم با توجه بیشتری در دستور کار قرار گیرد، نه تنها مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی بلکه ، مشکلات اقتصادی کشور حل می شود.

وی، انتشار ۳۷ عنوان کتاب، حدود ۵۰ دقیقه مستند در قالب ۳۷ فیلم و ایجاد بانک اطلاعاتی از اطلاعات ایثارگران و شهیدان کارخانجات تولیدی کشور را بخشی از اقدامات سازمان بسیج کارگری اعلام کرد و گفت: البته اقدامات دیگری نیز در این زمینه صورت گرفته است؛ در حوزه ایجاد شور و برانگیختگی در بین جامعه کار و تولید، قبل از اجلاسیه پایانی، یادواره گرامیداشت شهدای جامعه کارگری با سبقه ملی در ۱۲ استان، تهران بزرگ با مرکزیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استان تهران، کرمان، خوزستان، مرکزی، قزوین، یزد، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، ایلام و البرز با حضور مسئولان بلندپایه و جامعه کارگری و کارفرمایی برگزار شد.

سردار کریمی یادآور شد: نظر به دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری و کارفرمایی در ۱۶ بهمن با رهبر معظم انقلاب، در آن نشست مقرر شد اجلاسیه پایانی را با حضور نمایندگان جامعه کارگری برگزار کنیم که امیدواریم بتوانیم تا زمانی که هستیم قدردان شهدای عزیزمان باشیم و توفیق داشته باشیم دِینی که شهدای کشور به گردن ما دارند را ادا کنیم.

منبع

مهر

خروج از نسخه موبایل