امور زیربناییتعاون و اشتغال

حقوق معوقه کارکنان سازمان ها پیش از سال جدید پرداخت شود

آبادان – عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در راستای فرا رسیدن سال جاری، پیگیری های بسیاری در خصوص پرداخت معوقات سازمان ها به کارکنان خود در حال انجام گرفتن است.

جلیل مختار در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: سازمان مالیاتی کشور به دلیل طلب کار بودن برخی شرکت های مستقر در آبادان حساب این شرکت ها را مسدود کرده است و همین موضوع باعث شده تا پرداخت معوقات کارکنان این شرکت ها به تعویق بیفتند.

وی اظهار کرد: طی مکاتبه ای با وزیر اقتصاد و امور دارایی مقرر شد، مطالبه ۴۶ میلیارد تومانی شهرداری آبادان تامین و پرداخت شود؛ در همین راستا و به منظور تصدیق این طلب نیز، مکاتبه دیگری از سوی این وزارت خانه با سازمان مالیاتی کشور انجام شد تا پس از راستی آزمایی، این طلب پرداخت شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا سه ماه حقوق معوقه کارکنان سازمان آب و فاضلاب روستایی نیز به صورت یک جا پرداخت می شود، تا پرداختی ها در این زمینه تا حدی متناسب و به روز شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره پیگیری های انجام شده برای پرداخت معوقات معلمان حق التدریسی گفت: اعتبارات لازم برای پرداخت حقوق ۲۰ ساعت کارکرد این معلمان از سوی معاونت توسعه نیروی انسانی و برنامه ریزی در وزارت آموزش و پرورش تامین شده اما مجددا در مکاتبه ای با مسئولان مربوطه، خواهان پرداخت مطالبات باقی مانده به صورت مستقیم شده ایم، امید می رود تا پیش از سال نو بتوانیم این موضوع را پیگیری و به انجام برسانیم.  

به گفته این نماینده مجلس پیگیری هایی برای پرداخت و مساعدت عیدی به مددجویان از سوی سازمان منطقه آزاد اروند انجام شده که با موافقت مدیر عامل این سازمان، این تصمیم به زودی اجرایی می شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا