حضور شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه­‌ای سداد (پارس) در یازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه

در راستای اعتلای فناوری‌های نوین بانکداری، شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد (پارس) ضمن حضور در یازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه اقدام به ارائه خدمات تخصصی و محصولات خود به مشتریان و مراجعه کنندگان کرد.

در اولین روز بازگشایی این نمایشگاه، شرکت پارس با چشم انداز برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت، در کنار سایر شرکت‌های گروه داده‌ورزی سداد به دعوت بانک ملی ایران به ارائه توان‌مندی‌ها، خدمات و محصولات خود در زمینه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه و امور توسعه‌ای در راستای تقویت سرویس‌های نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات تخصصی پرداخته و محصولات جدید خود از جمله تولید مینی پی‌سی‌ها، سیستم‌های نوبت دهی، تولید All in One، کیوسک‌های بانکی و صندوق فروشگاهی را معرفی کرد.

نمایشگاه بانک، بورس و بیمه مجالی است برای معرفی محصولات در جهت حرکت پر شتاب به سوی فناوری‌های نوین و بانکداری الکترونیک و شرکت پارس به عنوان پشتیبان فناوری اطلاعات بانک ملی ایران و برخی دیگر از بانک‌ها حضور یافته و خدمات خود را برای تمام بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. شرکت پارس بیش از ۳۵۰۰ شعبه بانک ملی ایران در سراسر کشور را پشتیبانی می‌کند.

منبع

راه پرداخت

خروج از نسخه موبایل