شاخص به رشد یک واحدی راضی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با یک واحد رشد به پله ۹۵ هزار و ۵۲۳ واحدی صعود کرد.

در معاملات امروز تعداد ۴۲۶ هزار و ۲۹ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۹۳ هزار و ۹۶۹ ریال در بیش از ۳۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۰.۳۶ واحد، شاخص آزاد شناور ۴۹ واحد، شاخص بازار اول ۶۳ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۳۲ واحد و شاخص کل (هم‌وزن) ۴۳ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۳۲۲ واحد با روند منفی همراه بودند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز زامیاد، سایپا، ایران خودرو، پارس خودرو، فولاد مبارکه اصفهان با روند نزولی و نماد سایپا دیزل با روند صعودی و نماد بانک صادرات ایران و زامیاد بدون تغییر به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از ۷ واحدی، به پله ۱۰۶۳ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۲۱۲ هزار و ۵۱۰ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۷۳۶ هزار و ۳۸۰ ریال در بیش از ۲۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های پتروشیمی زاگرس، صنعت روی زنگان، پالایش نفت لاوان، گروه کارخانجات صنعتی تبرک، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، با روند مثبت و نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، آتیه داده پرداز با روند منفی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

منبع

میزان

خروج از نسخه موبایل