حضور شرکت نفت ایرانول در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت نفت ایرانول در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار می شود، حضور دارد .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول،  بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت نفت در خاورمیانه و جزو نمایشگاه های برتر جهان به شمار می رود.

این نمایشگاه همچنین به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه است که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد.

در نمایشگاه امسال حدود ۴ هزار شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و تولیدکنندگان داخلی نیز با برپایی ۱۰۵۳ غرفه آخرین دستاوردهای این حوزه را به نمایش گذاشتند.

در نمایشگاه امسال نمایندگانی از ۳۸ کشور جهان نیز حضور دارند و کشورهایی مانند چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، روسیه، ژاپن، کره جنوبی، اتریش و هلند با پاویونی اختصاصی در این نمایشگاه حضور یافتند.

یادآور می شود؛ بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ١۶ تا ١٩ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و علاقمندان می توانند از ساعت ١٠ تا ١٨ از این نمایشگاه بازدید کنند.

شرکت نفت ایرانول در این نمایشگاه در سالن ۷ غرفه ۸۳۲ میزبان بازدیدکنندگان است و کارشناسان واحدهای مختلف پاسخگوی مراجعین به غرفه می باشند.

خروج از نسخه موبایل