بهره برداری راه آهن اردبیل تا ۳ سال آینده

معاون عمرانی استاندار اردبیل از بهره برداری پروژه راه آهن تا سه سال آینده در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بهروز ندایی در برنامه «روز از نو» رادیو اقتصاد افزود: راه آهن یکی از پروژه های مهم زیر ساختی استان است که می تواند در توسعه استان بسیار نقش آفرین باشد.

وی همچنین اظهارداشت: علاوه بر اعتبارات ملی از فاینانس داخلی بانک ملی نیز برای اجرای این پروژه استفاده خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: این استان از ظرفیت های بی بدیلی در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری و غیره برای سرمایه گذاری برخوردار است.

وی در ادامه افزود: استاندار اردبیل به مردم استان قول ایجاد ۲۰ هزار شغل تا پایان سال جاری را داده که این امر باعث شده بخش خصوصی در تمامی حوزه ها بویژه کشاورزی، صنعت و گردشگری بیش از گذشته فعال شود.

ندایی ضمن اشاره به اینکه پروژه های گردشگری خوبی در اقصی نقاط استان تعریف شده است، اظهارداشت: ظرفیت‌های زیادی در ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و انجام پروژه‌های عمرانی در این حوزه وجود دارد.

وی به رادیو اقتصاد گفت: پیست اسکی شماره دو سرعین، اندبیل خلخال و شابیل مشکین شهر از جمله این پروژهاست.

معاون عمرانی استاندار اردبیل افزود: بزرگترین پروژه کشاورزی کشور در شمال استان یعنی شهرستان پارس آباد در حال اجراست که با اتمام این پروژه ۳۷ هزار هکتار از اراضی دشت مغان به زیر کشت می رود.

وی در ادامه بخش‌های کشاورزی و گردشگری را دو قطب مکمل اشتغال در استان برشمرد و یادآورشد: سرمایه گذاری در این بخش ها می تواند موجب رفع مهمترین دغدغه جوانان یعنی بیکاری و تزریق نشاط در جامعه شود.

برنامه «روز از نو» کاری از گروه کشاورزی شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۶.۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه به تهیه کنندگی «لیلا امیدیگانه و مهدی شیار» با هدف فراهم ساختن لحظات شاد و مفرح صبحگاهی توام با افزایش سطح آگاهی اقتصادی شنوندگان بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان جهت دریافت فایل صوتی برنامه می‌توانند به سایت این رادیو مراجعه کنند.

خروج از نسخه موبایل