انرژی

دیگر یزد برای انتقال آب تهدید نمی‌شود

استاندار یزد با اشاره به دغدغه‌های جدی خود برای تأمین آب مورد نیاز استان گفت: خوشبختانه به دنبال پیگیری های مکرر، تمام موانع و مشکلات حقوقی انتقال آب به یزد رفع شده و دیگر هیچ وقت یزد را تهدید نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمود زمانی قمی در بازدید از ایسنا با بیان این که مسائل حقوقی انتقال آب به یزد دیگر هیچ وقت یزد را تهدید نمی‌کند، خاطرنشان کرد: تامین آب و حفظ منابع آب استان یزد، یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که به شدت موجب نگرانی من شده بود اما به همت مسئولان و کشاورزان فهیم استان اصفهان این مشکل برای همیشه برطرف شد.

وی الگوی مصرف را از لازمه های مدیریت منابع آبی استان و یکی از ویژگی‌های یزدی‌ها عنوان کرد و افزود: مردم باهوش یزد با تضمین الگوی نساجی، دقیق‌ترین الگوی مصرف آب را دارند و همین انتخاب منجر به بهروری پنج برابری از آب در یزد نسبت به سایر همسایگان و استان‌های کشور شده است.

همچنین بخوانید

این مقام مسئول با بیان این‌که مشکلات سخت مردم، خواب را از چشم وی می رباید، تصریح کرد: مشکلات مردم بزرگترین عاملی است که منجر به ناراحتی و بی‌خوابی شدید من می‌شود و تلاش می‌کنم مشکلات قابل حل مردم را تا حد امکان رفع و برای مشکلات غیرقابل حل راهکاری بیابم.

زمانی قمی در پایان حرکت به سمت منابع جدید را یکی از مهمترین برنامه‌های در دستور کار استان یزد دانست و گفت:‌ طرح انتقال آب از دریا به یزد از جانب وزیر نیرو مورد تایید قرار گرفته و همه تلاش خود را جهت اجرای این طرح به کار گرفته‌ایم لذا مردم نباید در این زمینه نگران باشند.

وی با اشاره به این‌که بی اعتمادی مردم نسبت به سیستم و نظام محصول برخی از اشتباهات صورت گرفته است، اضافه کرد: باید با تماس بیشتر مردم و مسئولان، شفاف سازی و واقعیت‌ها را بیان کرد و این اعتماد از دست رفته را جبران کرد.

استاندار یزد، مردم را صاحبان انقلاب دانست و گفت: مردم باید بپذیرند که مسئولان خدمت گزاران در حال تلاش هستند و اگر اشتباهی از جانب مسئولان صورت گرفته باشد، باید صادقانه با مردم در میان گذاشته و از آنها بخواهیم تا این اشتباهات را ببخشند.

وی تصور بی‌اعتمادی مردم به دولت را متاثر از فعالیت‌های دو عامل درونی و بیرونی دانست و بیان کرد: راهبردها و رفتارهای اشتباه در داخل و بیان مطالب غیرواقعی در خارج از کشور موجب التهاب اذهان مردم شده است.

زمانی قمی، اصلاح رفتارها، راهبردها و همچنین برنامه‌ریزی صحیح را مهمترین راهکار برای مقابله با تصور بی اعتمادی مردم به دولت عنوان کرد و افزود: مردم رفتارهای اخلاقی را نیز ستایش می‌کنند همان طور که از بدو انقلاب، امام خمینی را در هنگام پذیرش قطعنامه با آغوش باز همراهی کردند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا