ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

قابلیت جدید اسپاتیفای مخصوص کاربران رایگان

کاربران رایگان اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای احتمالا به زودی قادر خواهند بود تمامی تبلیغات این پلتفرم را رد کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی، به نقل از وب سایت the verge، نرم‌افزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم عامل اندروید،  iOS، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت کاملا قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی‌های مورد علاقه خود را جست‌وجو کرده و به آن‌ها گوش بسپارند.

این اپلیکیشن نیز نظیر سایر رقبای خود از جمله اپل موزیک، به علاقمندان خود این اجازه را می‌دهد تا بدون اشتراک ماهانه و پرداخت حق اشتراک، به حجم وسیعی از موسیقی‌های موردنظر و موردعلاقه به صورت آنلاین خود گوش فرادهند.

همچنین بخوانید

حالا اسپاتیفای در حال تست و آزمایش یک قابلیت جدید برای کاربران رایگان خود در استرالیاست تا به آن‌ها اجازه دهد بدون پرداخت پول اضافه، تبلیغات و آگهی‌های این پلت‌فرم را رد کرده و نادیده بگیرند. اسپاتیفای همچنین اعلام کرده است در صورت موفقیت آمیز بودن این آزمایش، قابلیت مذکور برای عموم کاربران این اپلیکیشن ارائه و عرضه خواهد شد.

اسپاتیفای (Spotify) که یک نرم‌افزار و رسانه پخش آنلاین و جاری موسیقی، پادکست و ویدئوست، به طور رسمی در سال ۲۰۰۸ میلادی راه‌اندازی شد و از آن زمان نیز با افزودن قابلیت‌های بسیاری، توانسته است توجه بخش اعظمی از کاربران گوشی‌های هوشمند را به خود جلب و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. از مهم‌ترین رقیبان اسپاتیفای می‌توان به نرم‌افزار مشابه اپل موزیک اشاره کرد که کاربران گوشی‌های آیفون از آن استقبال بی‌نظیری کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا