برگزاری کارگاه آموزشی در نمایشگاه kish invex2018

کارگاه آموزشی با همکاری بورس تهران و فرابورس ایران، مورخ دوم آبان ماه در نمایشگاه kish invex2018 برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،این کارگاه آموزشی با استقبال دانشجویان و کارآفرینان حاضر در جزیره کیش در نمایشگاه kish invex2018 مورخ دوم آبان ماه برگزار شد. در ابتدای این کارگاه، کلاس آشنایی با بازار سرمایه و ابزارهای قابل معامله شامل ساختار بازار، ابزارهای قابل معامله، دسترسی به بازار و فرآیند معامله توسط دکتر محبوبه جعفری مدیرتوسعه فرهنگ سهامداری بورس تهران معرفی شد.

در ادامه این کارگاه، سازو کار تامین مالی از طریق بورس و فرابورس شامل روش های تامین مالی، تامین مالی از طریق بازار بدهی و آشنایی با اسناد خزانه، تشریح ویژگی ها و شرایط پذیرش در بورس تهران و فرابورس و نگاهی به بازار مشتقه توسط اسماعیل درگاهی مدیر پذیرش بورس تهران و دکتر ندا بشیری مدیر ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران ارایه شد.

شایان ذکر است موضوعات حلقه های تامین مالی نوآوری در بازار سرمایه، آشنایی با دستورالعمل تامین مالی ، آشنایی با بازار دارایی فکری، آشنایی با تابلو دانش بنیان بازار شرکت های کوچک و متوسط ، آشنایی با صندوق های سرمایه گذاری جسورانه ، نگاهی به فین استارز و آینده استارت آپ ها در بازار سرمایه توسط دکتر حسین نظام دوست رئیس اداره نهادهای نوین مالی فرابورس ایران تشریح شد. در پایان کارگاه آموزشی، جلسه پرسش و پاسخ با حضور چهار مدرس برگزار شد.

منبع
SENA
خروج از نسخه موبایل