همکاری سازمان نقشه‌برداری با دستگاه‌های اجرایی در حوزه اطلاعات مکانی

رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور از مشارکت دستگاه‌های اجرایی در موضوعات مربوط به آن‌ها در حوزه اطلاعات مکانی خبر داد و ابراز امیدواری کرد این همکاری به توسعه در حوزه اطلاعات مکانی و نقشه‌برداری بیانجامد.  

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مسعود شفیعی در افتتاحیه بیست‌ و پنجمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک و سومین همایش ملی مهندسی فناوری اطلاعات مکانی، اولین تمایز این همایش با همایش‌ سال‌های گذشته را همکاری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در برگزاری آن دانست و ابراز امیدواری کرد این همکاری با دیگر سازمان‌های کشور نیز محقق شود. 

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم هر دو سال یک‌بار یک همایش جامع ژئوماتیک برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: این همایش فردا، اول آذرماه خاتمه پیدا می‌کند و نمایشگاه تا روز جمعه دایر خواهد بود. 

رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور مشارکت دستگاه‌های اجرایی در موضوعات مربوط به آن‌ها در حوزه اطلاعات مکانی را یادآور شد و گفت: امیدواریم به دنبال این مشارکت، هم‌افزایی ایجاد شده و به توسعه در حوزه اطلاعات مکانی و نقشه‌برداری بیانجامد. 

به‌ گزارش ایسنا، در این مراسم همچنین پیام رئیس جمهور به مناسبت برگزاری بیست‌ و پنجمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک و سومین همایش ملی مهندسی فناوری اطلاعات مکانی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور قرائت شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل