گردشگری

لوکس ترین هتل های کیش کدام اند؟

تورهای کیش را باید جزء گران‎ترین تورهای موجود در ایران دانست. این گرانی به‎خاطر وجود امکانات عالی برای گردشگران است و همچنین یکی از علل اصلی بالا رفتن قیمت تور کیش این است که تفریحات آبی و دیگر تفریحاتی که در این جزیره وجود دارد گرانقیمت و لاکچری محسوب می‎شوند. هتلهای لوکس کیش نیز یکی از مواردی است که ممکن است هزینه‎های سفر شما را بالا ببرد با این حال این هتل‎های ۵ ستاره به سفر شما شکلی لاکچری می‎دهند. تصور کنید روزتان را با صبحانه رنگارنگ در هتلی با ویوی بسیار زیبا شروع کنید  این می‎تواند سفر شما را بسیار رویایی کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بدون شک جزیره کیش را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی کشور برشمرد و شاید بهترین راه برای زیارتش، تورهای کیش باشند. در این میان، عده‌ای از گردشگران داخلی علاقمندند که در کنار تجربه‌های پرشمار تفریحی، برای اقامت در کیش از امکاناتی مطابق استانداردهای روز جهان بهرمند شوند و در مقابل، جزیره پاسخ قاطعی به مسأله می‌دهد؛ هتل‌هایی با طراحی و امکانات فوق پیشرفته، که در سال‌های اخیر به قواعد هتل‌داری جهانی احترام گذاشتند و برای پاسخ‌گویی به سلایق گردشگران، امکانات‌شان را تا آخرین سطوح ممکن توسعه دادند. در زیر به معرفی چند هتل در کیش می‌پردازیم که جزو مطرح‌ترین‌ها در لیست هتل‌های ۵ ستاره هستند و اگر علاقمند به تور کیش با هتل ۵ ستاره هستید، بهتر است که آن‌ها را بشناسید؛

هتل ترنج

 

همچنین بخوانید

اولین هتل دریایی خاورمیانه! تجربه‌ای باورنکردنی در سواحل نیلگون خلیج فارس در واحدهایی ۴۰ و ۶۰ متری روی آب؛ ترنج را -به واسطه شرایط اعجاب‌آورش- می‌توان یکی از بهترین ۵ ستاره‌های ایران دانست و رویش حساب ویژه‌ای باز کرد. تمام ۱۰۰ ویلای روی آب این هتل از کف شیشه‌ای مستحکمی  بهرمندند که صحنه‌های جالبی از زندگی آبزیان را در زیر پاهایتان به نمایش می‌گذارند. بالکن‌ ویلاها هم محل آرامی برای استراحت دم غروب هستند که با تصاویر زیبای غروب خلیج از مهمان‌ها پذیرایی می‌کند. البته ترنج در دو فاز ساخته شده و فاز دیگرش ساختمانی ۴ طبقه در ساحل است که استخر بزرگ هتل روی بامش قرار دارد. امکانات کامل دیگری نظیر: رستوران فضای آزاد و سرپوشیده، سالن ماساژ، یوگا، زمین تنیس، سرزمین بازی، حمام آفتاب و… ترنج را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های کیش تبدیل کرده است. البته بهتر است که در این مورد خاص اجازه ندهید کار به تورهای لحظه آخری کیش بکشد!

هتل مارینا

مارینایی در ایران و در کنار برج‌های دو قلوی کیش! هتل مارینای کیش جزو آن دسته از هتل‌هایی‌ست که می‌تواند شرایط یک سفر درست و حسابی با تورهای کیش را تکمیل کند. اسکله اختصاصی این هتل محل انجام انواع تفریحات آبی در سواحل خلیج فارس است و قایق‌های تفریحی فراوانی هم مهمان‌های هتل را در گردش‌های دریایی مفرح‌شان همراهی می‌کنند. تمام امکانات با بهترین کیفیت و بالاترین سطح از وسعت و تنوع در مارینا وجود دارد؛ استخرهای متعدد آب شیرین، دریاچه‌های بزرگ درون پارک هتل که بزرگترین فضای سبز جزیره کیش محسوب می‌شود، ماساژورهای تایلندی، استخر روباز، رستوران‌های پرتعداد، امکانات غواصی و جت اسکی، امکان اجاره اتومبیل‌های فوق لوکس و ده‌ها سرگرمی و تفریح دیگر درون هتلی در مارینا موجود است تا ملزم باشیم که آن را به شما معرفی کنیم و مجبور باشیم از خیر توصیف ۱۶۰ اتاق‌ و سوئیت فوق مدرن این هتل بگذریم!

هتل ایران

از قدیمی‌های کیش که یکی از سازه‌های مطرح معماری کشور است! بنای هتل ایران متشکل از دو برج ۴ طبقه است که در طبقه اول و چهارم با هم ارتباط دارند. ایران در قلب جزیره کیش و در بلوار خلیج فارس ساخته شده است و تمام امکانات روز هتل‌داری جهان در آن وجود دارند. تمام ۱۳۰ اتاق و سوئیت‌ها و فضاهای دیگر هتل ایران با رنگ‌های گرم و نورهای موضعی که به خوبی حس شادی را به مهمان‌ها می‌بخشند، به شکلی تزئین شده‌اند که در نگاه اول شکوه هتل را به مخاطبانش دیکته می‌کنند. امکانات بسیاری نظیر: بوفه باشکوه صبحانه و ناهار، استقبال فرودگاهی، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران‌های متنوع و… اران را به هتل ۵ ستاره قابل‌اتکایی در تور کیش بدل می‌کند.

هتل داریوش

نمادی از شکوه تمدن ایرانی در هزاره‌های گذشته! هتل داریوش را می‌توان تنها بنای نمادین تاریخی کشور دانست که با الهام از تخت جمشید به منظور به رخ کشیدن جلوه‌های تمدن اصیل ایرانی ساخته شده است. این المان‌های تاریخی که به بهترین شکل ممکن با معماری مدرن جهان ترکیب شده‌اند، حتی به درون اتاق‌ها هم راه یافته‌اند و ۱۹۰ اتاق این هتل با استفاده از تکنیک‌های روز معاری، مملو از نمادهای حکومت هخامنشیان و تخت جمشید هستند. نورپردازی ویژه هتل داریوش هم به جلوه هر چه بیشتر نمادها کمک می‌کند و سعی شده است که با استفاده از رنگ‌های گرم، فضای اتاق‌ها در نگاه اول به شکل یک اثر تاریخی که شاید تنها در سینما دیده باشید به نظر برسد! در کنار تمام این توصیفات، هتل داریوش از امکاناتی بهره می‌برد که این هتل را تا سطح هتلی با معیارهای استاندارد ۵ ستاره جهانی بالا می‌کشد. استخر بزرگ، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، رستوران مجلل، پارک کودکان، سالن بزرگ کنفرانس و… تنها بخشی از امکانات داریوش است که این ۵ ستاره را در لیست بهترین ۵ ستاره‌ها قرار می‌دهد.

هتل کوروش

هتل ۵ستاره کوروش کیش یکی دیگر از هتل‎های لوکس و لاکچری این جزیره است. این هتل تازه تاسیس که در سال ۱۳۹۷ راه‎اندازی شده است دارای ۱۹۸ واحد اقامتی در ۱۶ طبقه است. جالب است بدانید این هتل را به‎عنوان نخستین هتل سبز ایرانی می‎شناسند زیرا در بسیاری از قسمت‎ها به سیستم استفاده از انرژی خورشیدی مجهز است. یکی از مهم‎ترین مزایای هتل کوروش که دلیل انتخاب بسیاری از افراد برای اقامت نیز هست؛ نزدیکی آن به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ است. نمی‎توان این مساله را انکار کرد که بسیاری از افراد توجه خاصی به خرید کردن در سفر به کیش دارند. از دیگر مزایای این هتل اتاق‎های رو به دریاست که به شما این امکان را می‎دهد در طول سفر خود اقامتگاهی با ویوی رویایی داشته باشید.

 

هتل ویدا

هتل ویدا یکی از لوکس‎ترین هتل‎های کیش است که در مرکز این جزیره واقع شده و به اکثر جاذبه‎های گردشگری و مراکز خرید کیش نزدیک است. این هتل ۵ستاره در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است و نسبتا تازه تاسیس محسوب می‎شود. این هتل دارای ۹ طبقه و ۱۴۴ اتاق مجلل است. چشم‎اندازی به خلیج فارس دارد. از دیگر مزایای هتل ویدا وجود پرسنلی حرفه‎ای و کارآزموده است که در تمام ساعات شبانه روز در خدمت‎گذاری به مسافران حاضر هستند. هتل ویدا خارج از محدوده ترافیک قرار دارد و شما به با اقامت در این هتل در طول سفر خود با مشکلات ترافیکی روبه‎رو نخواهید شد.

در آخر سالیان سفر توصیه می‌کند که اگر علاقمند به سفر نوروزی به کیش و اقامت در هتل‌های لوکس کیش هستید، هر چه سریع‌تر برای رزرو تور کیش اقدام کنید، چرا که این هتل‌ها از پرطرفدارترین هتل‌های کیش هستند.

همچنین بخوانید

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا