بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

بیش از ۳۰ ارز رمزنگاری‌شده جدید به صرافی کوین‌بیس اضافه شد

صرافی کوین‌بیس اعلام کرد که قصد دارد تا بیش از ۳۰ ارز رمزنگاری‌شده دیگر را هم به لیست ارزهای پشتیبانی‌شده‌اش، اضافه کند. ارزهایی از قبیل dai، mana و neo. از برنامه‌های آتی این صرافی آمریکایی این است که بیش از ۹۰ درصد دارایی‌های دیجیتال را بتواند به صرافی خودش اضافه کند و پوشش دهد.

در حال حاضر این صرافی از هشت ارز رمزنگاری‌شده از قبیل بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، ZRX، ZEC و BAT پشتیبانی می‌کند و قرار است با ۳۰ مورد دیگر تکمیل شود و همانطور که گفتیم قصد دارد تا بتواند از تمام دارایی‌های دیجیتالی که مطابق با استانداردهای آنها و قوانین داخلی است، پشتیبانی کند.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که پشت این اقدام کوین‌بیس قرار دارد این است که بتواند سهمی از بازاری که توسط صرافی‌های بزرگی مانند بایننس و غیره اشغال شده را داشته باشد. در حال حاضر صرافی بایننس ۳۹۳ ارز، اوککس ۴۱۵ و هیوبی ۲۹۰ بازار ارز رمزنگاری‌شده را در دست دارد.

کوین‌بیس توانست سال گذشته سود بسیار خوبی به دست آورد اما در سال ۲۰۱۸ و باتوجه به سقوط قیمت ارزها و کاهش تمایل سرمایه‌گذاران نسبت به ارزهایی مانند بیت‌کوین، بیت‌کوین کش و اتریوم پیدا کردند، میزان درآمدش کاهش پیدا کرد.

با اینکه برخی از این دارایی‌های دیجیتال ممکن است در همه‌جا در دسترس باشند، برخی دیگر هستند که تنها در یک سری بخش‌های خاص پذیرش می‌شوند.

منبع: Bitcoin.com

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا