صورت های مالی یک ساله سه شرکت بورسی و فرابورسی

در کدال منتشر شد؛

شرکت‌های سرمایه گذاری مسکن پردیس، افست و شرکت بین المللی توسعه ساختمان صورت های مالی یک ساله سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ خود را به صورت حسابرسی نشده منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس با سرمایه یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۱۹۶ میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۴۱ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس، عنوان کرده است در دوره ۱۲ ماهه یاد شده ۸۰ درصد از پیش‌بینی هایش را محقق کرده است.

“ثپردیس” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۶، سود خالص را مبلغ ۱۵۰ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ ۱۵۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

رشد کاهشی در سود هر سهم “چافست”

شرکت افست با سرمایه ۷۰۰ میلیارد ریال، در دوره یک ساله سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۴۲۰ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۰۱ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۶۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

افست عنوان کرده است در دوره ۱۲ ماهه یاد شده ۱۱۶ درصد از پیش‌بینی هایش را محقق کرده است.

“چافست” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۶، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ ۳۵۰ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ یک هزار و ۷۵۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

عدم شناسایی سود “ثاخت” در دوره یک ساله

شرکت بین المللی توسعه ساختمان با سرمایه ۶ هزار میلیارد ریال، در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۳۸۳ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۶۴ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد.

شرکت بین المللی توسعه ساختمان دلیل شناسایی زیان نسبت به دوره مشابه در سال گذشته را افزایش ۶۲ درصدی هزینه های مالی عنوان کرده است.

“ثاخت” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۶، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ ۳۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

 

منبع
SENA
خروج از نسخه موبایل