فراخوان حضور استارت‌آپ‌ها و ایده‌پردازان در دومین رویداد «نواندیشان فناوری‌های مالی»

دومین دوره رویداد «نواندیشان فناوری‌های مالی» همزمان با هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، ۹ و ۱۰ بهمن در برج میلاد برگزار خواهد شد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، این شرکت به‌عنوان حامی دومین دوره رویداد «نواندیشان فناوری‌های مالی»، با همکاری پژوهشکده پولی و بانکی، میزبان طرح‌های بدیع شرکت‌های استارت‌آپی و تیم‌های ایده‌پرداز در حوزه‌های مرتبط با محورهای همایش اعم از پرداخت، بلاکچین، رمزارزها، تحول دیجیتال و سایر حوزه‌های مرتبط با صنعت مالی و بانکی خواهد بود.

پس از بررسی اولیه طرح‌ها، از تیم‌های منتخب جهت ارزیابی در مرحله نهایی دعوت خواهد شد و آنها این فرصت را خواهند داشت که ضمن حضور رایگان در فضای نمایشگاهی تخصیص‌یافته در بزرگ‌ترین رویداد سالانه صنعت بانکداری و پرداخت کشور، از امکان ارائه ایده، طرح و محصولات خود به هزاران بازدیدکننده فعال در صنعت بانکداری و پرداخت طی روزهای برگزاری رویداد بهره‌مند شوند.

همچنین بسته هدایای ویژه‌ای برای استارت‌آپ‌های برتر در نظر گرفته شده که در اختتامیه همایش به ایشان اهدا خواهد شد.

گروه‌های مورد ارزیابی در این رویداد عبارتند از:

توضیحات تکمیلی

همچنین در صورت مواجهه با هرگونه اشکال طی فرایند ثبت‌نام و تکمیل فرم‌ها، می‌توانید مراتب را از طریق آدرس الکترونیک noandishan@isc.co.ir و یا شماره تلفن ۲۴۷۲۷۹۹۹-۰۲۱ (در ساعات اداری) منعکس کنید.

مهلت ثبت‌نام در این رویداد، پایان روز دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ است و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانید به سایت این رویداد مراجعه کنند.

 

خروج از نسخه موبایل