افزایش ۱۰.۷ درصدی تردد در جاده‌های برون شهری

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌ های تردد شمار طی ۲۴ ساعت گذشته تردد در مسیرهای برون شهری در مقایسه با روز قبل از آن ۱۰.۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش آرمان اقتصادی ، مرکز مدیریت راه های کشور روز پنجشنبه اعلام کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۲۰ تردد شمار فعال در جاده های برون‌ شهری، اکنون به ‌استثنای مسیرهای مسدود، بقیه جاده های کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در این مدت سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۴ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح انجام شده و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی

مسیر رامیان – اولنگ – شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان، جاد فرعی شمشک – دیزین واقع در استانهای البرز و تهران، جاده های پونل – خلخال و املش – اطاقور واقع در استان گیلان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

همچنین جاده سی سخت – پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد و محور گنجنامه – تویسرکان واقع در استان همدان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است.

جاده سروآباد – پاوه واقع در استان کردستان تا اطلاع بعدی به دلیل سیلاب و طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی به روی خودروها بسته است.

جاده قدیم قزوین – رشت (محدوده تونل شیرین سو) واقع در استان قزوین تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و مسیر جایگزین کنارگذر تونل تعیین شده است.

در ۲۴ ساعت گذشته آزادراه قزوین – کرج، آزادراه کرج – تهران، آزادراه تهران – کرج، آزادراه کرج – قزوین، آزادراه تهران – ساوه، آزادراه تهران- پاکدشت، ساوه – تهران، پاکدشت – تهران، تهران – شهریار و تهران – قم بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.

هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند و یا با شماره‌ تلفن های ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ تماس بگیرند.

منبع

ایلنا

خروج از نسخه موبایل