صنعتصنعت، معدن، تجارتصوت

نقش آفرینی استارت آپ ها در صنعت فولاد

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از امضای قراردادی سنگین برای حضور استارت آپ ها در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حمیدرضا عظیمیان در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: انتظار می رود طی دو ماه آینده تمامی مقدمات عقد قرارداد انجام تا در سال آینده نتایج حاصل از امضای این مهم به مردم اطلاع رسانی شود.

وی ضمن اشاره به اینکه اقدامات بسیاری در گوشه و کنار کشور از سوی فولادسازان، تامین کنندگان و سازندگان تجهیزات صنعت فولاد انجام شده ولی ارتباط لازم بین این واحدها وجود نداشته است، اظهارداشت: برای برقراری ارتباط بیشتر و اشتراک توانمندی ها و نیازمندی ها تصمیمی جمعی مبنی بر گردهمایی تمامی دست اندرکاران صنعت فولاد اتخاذ و امروز در گام نخست اطلاعات مربوطه با برگزاری نخستین نمایشگاه جشنواره فولاد ایرانی به اشتراک گذاشته شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بیان اینکه برای حمایت از تولید داخلی و مصرف کنندگان تسهیلاتی در نظر گرفته شده تا در بازار آرامش حاکم شود، گفت: تغییر مدت زمان ال سی ها از یک به دوماه و همچنین تغییر خط تولید برای محصولاتی که گاهی از خارج تامین و یا متقاضی بیشتری دارند از جمله این موارد است.

وی همچنین با اشاره به اینکه از ماه گذشته استارت آپ ها به شرکت فولاد مبارکه دعوت شده اند، افزود: شرایط برای آشنایی بیش از پیش استارتاپ ها با صنعت فولاد فراهم شده است.

عظیمیان با اعلام اینکه همواره سهام شرکت مورد نظر در بورس قابل خرید و فروش است، اظهارداشت: این شرکت در راستای حفظ ارزش سهام سهامداران جزء حرکت تا آنان از تلاطم های موجود در بازار دچارآسیب نشوند.

وی ضمن اعلام این خبر که طبق گزارش عملکرد میزان سود شرکت فولاد مبارکه طی ۹ ماهه امسال بیش از مدت مشابه در سال گذشته است، افزود: اعلام دامپینگ فولاد مبارکه از سوی اروپا اقدامی سیاسی است چرا که کالای شرکت مزبور دارای استاندارد اروپا و قابل عرضه در این قاره است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان ضمن اشاره به اینکه برای مقابله با اعلام دامپینگ شرکت فولاد مبارکه از سوی اروپا اقدام های قانونی و حقوقی صورت گرفته و حاشیه سازی علیه شرکت مدنظر از میان رفته است، اظهارداشت: اعمال تحریم های ثانویه از سوی آمریکا علیه فولاد مبارکه از دیگر چالش های این مجموعه است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اعمال تحریم های ثانویه از سوی آمریکا علیه شرکت فولاد مبارکه سبب شده محصولات این شرکت به نحو باید و شاید در اروپا عرضه نشود، یادآورشد: برای دور زدن تحریم ها تلاش ها و رایزنی های زیادی در حال انجام است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا