بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مشارکت و همکاری رپر آمریکایی با استارت‌آپ کلارنا

کلوین بروداس یا همان رپر معروف، اسنوپ داگ به‌عنوان چهره کمپین جدید تبلیغاتی استارت‌آپ کلارنا معرفی شد و به این ترتیب سهامی از این شرکت مالی سوئدی به دست خواهد آورد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،به گفته شرکت کلارنا، اسنوپ داگ موقتا اسمش را به اسموث داگ (Smooth Dogg) تغییر خواهد داد و به‌عنوان چهره اصلی کمپین تبلیغاتی که کلارنا برای ارتقای محصولات وام اقساطی مورد استفاده قرار داده، حاضر خواهد شد. تبلیغات‌های مختلفی هم فیلمبرداری شده و در حال حاضر برخی از آنها در یوتیوب قابل مشاهده است.

اسنوپ داگ در مصاحبه‌ای گفت: «من به دنبال فرصتی بودم تا سرمایه‌گذاری خود در زمینه فناوری را به اروپا توسعه و گسترش دهم و به نظرم انتخاب کلارنا باتوجه به کاری که انجام می‌دهد و اینکه چطور وضعیت موجود را به چالش می‌کشاند، بهترین انتخاب و گزینه ممکن بود. من بابت این همکاری بسیار هیجان‌زده هستم.»

کلارنا کسب‌وکار خود را در اروپا و در حال حاضردر ایالات متحده گسترش داده است و مدل وام اقساطی شبیه به پی‌پل کردیت (Paypal Credit) و افریم (Affirm) دارد.

این شرکت سرمایه‌گذارانی از قبیل ویزا و جنرال آتلانتیک دارد و علاوه بر سرویس وام اقساطی آنلاین خود، که به شدت میان نسل میلنیال محبوبیت یافته، کلارنا در سال ۲۰۱۷ و با همکاری تیلورمید گلف انجام امور مالی مبتنی بر اشتراک را هم برای مصرف‌کنندگان فراهم کرد.

سباستین سیمیاتکوفسکی مدیرعامل کلارنا می‌گوید: «اسنوپ داگ تنها یک چهره شناخته‌شده در موسیقی رپ نیست بلکه یک بیزنس‌من موفق نیز به حساب می‌آید و علاقه وافری به فناوری، خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک و درک بسیار خوبی از رفتار مصرف‌کننده دارد.»

کلارنا از زمان تاسیسش تا کنون توانسته ۶۸۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند و در جدیدترین تامین سرمایه خود در سال ۲۰۱۸، موفق به دریافت ۲۰ میلیون دلار شد و به این ترتیب ارزشی معادل ۲/۵ میلیارد دلار به دست آورد.

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا