نگاهی بر پرتفوی دی ماه شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی

حسابرسی نشده منتشر شد؛

 

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با سرمایه یک هزار و ۶۰۰میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۹۷ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۸۷ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲ هزار و ۳۶۲ میلیارد و ۱۶۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی یک ماه معادل ۱۹ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال افزایش یافت و به مبلغ ۲ هزار و ۱۰۷ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال رسید.

همچنین ارزش بازار این شرکت، در همین دوره یک ماهه با افزایش ۴۸۹ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۸۵۲ میلیارد و ۲۹ میلیون ریال اعلام شد.

وبوعلی” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۹ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۵۰ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۶۷۲ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی طی دوره یک ماهه منتهی به دی ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال خریداری کرد.

 

خروج از نسخه موبایل