بورسبورس اوراقخودرو

ایران خودرو زیان خود را کاهش نداد

در صورت های مالی ۱۲ ماهه تلفیقی؛

شرکت ایران خودرو در صورت مالی تلفیقی دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۲ هزار و ۵۱۸ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۵۹۸ درصد افزایش زیان را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سنا، شرکت ایران خودرو با سرمایه ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت ایران خودرو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۴۲ هزار و ۳۲۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال زیان خالص محقق و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۵۱۸ ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۵۲ درصد افزایش زیان داشته است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۸۱ هزار و ۲۹۱ میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

خودرو” در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸ هزار و ۴۸۵ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده و بدین ترتیب مبلغ ۳۶۱ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا