سود ۶۷۲ریالی هرسهم «کدما» برای ۶ماهه

در گزارش حسابرسی شده اعلام شد:

شرکت معدنی دماوند در صورت های مالی ۶ماهه سود هرسهم را ۶۷۲ریال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،شرکت معدنی دماوند در صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۷، با سرمایه ۳۰میلیارد ریال، سود هرسهم را ۶۷۲ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی این دوره را ۲۶میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰۲درصد افزایش داشت. سود خالص ۲۰میلیارد ریال و سود انباشته در پایان این دوره مالی ۷میلیارد و ۳۸۵میلیارد ریال منتشر کرد.

«کدما» درباره اهداف و راهبردهای خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که ۳ معدن پوکه، سرب و تراورتن فعالیت خود را ادامه دادند و با تلاش مدیریت و کارشناسان فعالیت اکتشافی در معدن برقره گل انجام شد و این معدن در حال راه اندازی است. کارخانه آهک قلعه گنج نیز تا پایان ۶ماهه ابتدای سال ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای میزان سهم شرکت برای اتمام پروژه قلعه گنج ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

این شرکت قصد دارد در ۶ماهه دوم سال مالی با توجه به تأکید سهامداران عمده شرکت در خصوص گسترش فعالیت‌های معدنی در قالب اکتشاف و راه اندازی معادن جدید، شرکت در نظر دارد تا در قالب اخذ پروانه های اکتشاف و بهره برداری معادن جدید و حضور فعال در پهنه های اکتشافی و معادن متروکه در جهت تحقق این هدف گامهای موثری بردارد.

 

منبع
SENA
خروج از نسخه موبایل