تفاهم‏نامه همکاری‏ های علمی، آموزشی و فرهنگ‏سازی امضا شد

با همکاری شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد؛

صبح امروز، شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس با دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی واحد مشهد، تفاهم‏نامه همکاری ‏های علمی، آموزشی و فرهنگ ‏سازی امضا کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،این تفاهم نامه صبح امروز با حضور یاسر فلاح مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس و علی سروری مجد، رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی واحد مشهد و به منظور بسط و توسعه همکاری‏ های علمی، آموزشی، فرهنگ‏ سازی و اجرایی و در راستای بهره ‏مندی از ظرفیت‏ ها و توانمندی ‏های طرفین، در جهت تقویت همکاری‏ های متقابل میان مراجع علمی و اجرایی در مشهد به امضا رسید.

در حاشیه امضای این تفاهم نامه، یاسر فلاح، مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی خدمات بورس عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از افراد جامعه با دانش مالی آشنا نیستند، بر همین اساس نیز در سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس تلاش می کنیم  مسیر آشنایی جامعه با بازار سرمایه هموار شود.

به گفته مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس،  وظیفه نهادهای مالی، ارتقای سواد مالی در جامعه است. در همین راستا آموزش مفاهیم و نحوه فعالیت در بازار سرمایه، در مسیر کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه قرار گرفت.

یاسر فلاح، از ایجاد و راه اندازی مجدد دیپلم مهارتی بورس در مشهد  خبر داد و گفت: امید می رود که به زودی، زنگ سواد مالی در مدارس به صدا در آید.

بر اساس این گزارش، طرفین تفاهم‏نامه با تأکید بر سودمندی متقابل، همکاری و مشارکت در برنامه ‏ها و پروژه‏ های علمی را به‏ عنوان مبنای همکاری ‏های مشترک مدنظر قرار دهند.

یاداور می شود، موضوع این تفاهمنامه، همکاری و مشارکت در زمینه طراحی، حمایت یا اجرای طرح ‏های فرهنگ‌سازی و آموزشی مشترک از طریق تبادل امکانات و تسهیلات موردنیاز به‏ منظور بهره ‏مندی طرفین است.

تفاهم‏ نامه همکاری ‏های علمی، آموزشی و فرهنگ‏ سازی شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس با دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی واحد مشهد،  همچنین مواردی همچون بهره ‏مندی طرفین از توانمندی‏ های آموزشی یکدیگر از قبیل بنیه علمی و کارشناسی، امکانات تخصصی، کارگاهی، کتابخانه‏ ای، ارتباطات بین ‏المللی، فضای فیزیکی محوریابی و توسعه همکاری ‏های مشترک ملی و بین‏ المللی را در برمی گیرد.

این تفاهم‏نامه از امروز قابل اجرا است و اهدافی همچون همکاری در حوزه ‏های علمی، آموزشی، فرهنگ ‏سازی، چاپ و نشر انواع متون تخصصی با گرایش مالی و اقتصادی با در نظر گرفتن اولویت‏ ها و توانایی طرفین اعم از داده ها، اطلاعات و نیروی انسانی متخصص را دنبال خواهد کرد.

 

منبع
SENA
خروج از نسخه موبایل