بانکبانک و بیمهصوت

مردم به شایعات درباره بانک‌ ها اعتنا نکنند

یک کارشناس ارشد پولی و بانکی از مردم خواست به شایعات درباره سیستم بانکی اعتنا نکنند چرا که بخشی از این شایعات مربوط به جنگ روانی و تبلیغاتی دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، کامران ندری در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: وضعیت بانک های کشور در حال حاضر از جهت ارائه خدمات به مردم همان رویه سابق بوده وتغییر خاصی در این حوزه حادث نشده است.

وی همچنین اظهارداشت: بانک ها روزانه سرویس ها و خدمات لازمه را به مردم ارائه می دهند و در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کارشناس پولی و بانکی گفت: گلایه و اعتراضاتی از سوی مردم به کیفیت خدمات سیستم بانکی در کشور وجود دارد و این مطلب جدیدی نیست.

همچنین بخوانید

وی در ادامه افزود: مسائل و مشکلاتی در درون بانک های کشور به چشم می خورد ولی موضوع به معنای این نیست که بانک ها ورشکسته و نمی توانند به ایفای تعهدات خود نسبت به سپرده گذاران جامه عمل بپوشانند.

ندری در خصوص دلائل انتشار شایعاتی مبنی ورشکستگی بانک ها و موارد مشابه ای از این دست در کشور به رادیو اقتصاد افزود: بخشی از این شایعات مربوط به جنگ تبلیغاتی و روانی است.

وی گفت: برخی افراد با انتشار شایعات و اخبار نادرست در رابطه با بانک ها درصدد ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند.

این کارشناس پولی و بانکی به تمام آحاد مردم توصیه کرد که اخبار مربوط به نظام بانکی را از مراجع رسمی دنبال کنند.

وی گفت: شایعات بی اساس در زمینه بانک ها اثرات بسیارمخربی دارد بنابراین نباید به این شایعات و اخبار نادرست اعتنا کرد.

ندری افزود: مشکلات نظام بانکی کشور غیر قابل انکار است اما موضوع به هیج وجه به این معنا نیست که بانک ها نمی توانند از عهده تعهدات خود نسبت به سپرده گذاران برآیند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا