ارائه تسهیلات ۵ تا ۱۵ میلیون تومانی به صنایع خانگی

جانشین مسئول بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما از طریق تعاملات با بانکها و وزارت کار تسهیلاتی را بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان به واحدهای خانگی پرداخت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  کریم پور در گفتگو با رادیو اقتصاد بیان داشت: بسیج سازندگی در قالب گروه های جهادی و در عرصه های عمرانی، اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی محرومیت زدایی می کند.

جانشین مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: ما در بخش عمرانی تا به الان بیش از ۷۸۰ پروژه را در سطح استان و در زمینه های ساخت مدارس، مساجد، خانه های عالم، خانه های بهداشت، کتابخانه ها، حسینیه و آبرسانی و کشاورزی به متراژ ۱۰ هزار متر مربع اجرایی کرده ایم.

وی با اشاره به اقدامات سازمان بسیج سازندگی استان در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: ما بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ کارگاه را شامل طرح های پرورش مرغ بومی، زنبور عسل، پرورش قارچ و شترمرغ، بوقلمون، ماهی و محصولات گلخانه ای و باغات انگور راه اندازی کردیم.

کریم پور اضافه کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی چندین نمایشگاه را در سطح استان برگزار می کنیم. علاوه بر این ۷ هزار نفر در قالب اردوهای دانش آموزی به زیباسازی و مرمت بهسازی مدارس می پردازند. ۹۶۰ نفردر قالب گروه جهادی پزشکی شامل متخصص، عمومی و دندانپزشکی خدمات رایگان و متنوعی را به مناطق محروم و کم برخوردار استان ارائه می کنند.

جانشین مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: ۱۳۴ هزار و ۹۵۱ نفر در قالب گروه های جهادی یک روزه، سه روزه، هفت روزه و ده روزه در مناطق محروم و کم برخوردار استان در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، دامپزشکی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی، علمی، ورزشی و اقتصاد مقاومتی خدماتی را ارائه می کنند.

کریم پور همچنین با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در بخش صنایع تبدیلی مطرح کرد: ما در حال حاضر در حوزه تولید لیموی عمانی، کشمش آفتابی، سرکه سیب، ترشی و روغن گیری زیتون، فرآورده های شیر از جمله کشک طعم دار فعالیت می کنیم.

وی در خاتمه یادآور شد: ما از طریق تعاملات با بانک ها و وزارت کار و تعاون اجتماعی تسهیلاتی را بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان به واحدهای خانگی پرداخت می کنیم. علاوه براین، شرکت هایی را که با رکود مواجه هستند به بانک توسعه تعاون معرفی می کنیم.

 

خروج از نسخه موبایل