مزایای فلت کارکردن استارتاپ ها

حمید رضا احمدی در کارگاه تخصصی که عصر پنجشنبه برگزار شد با اشاره به اینکه استارتاپ ها باید به صورت فلت کار کنند، اظهار کرد: در شرکت ها باید فاصله بین نیروها کمتر باشد تا حس کارمندی به افراد دست ندهد و همه با تمام توان کار کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از ستادخبری جشنواره وب  و موبایل ایران، احمدی  ادامه داد: معماری در محل استارتاپ ها مهم است و طراحی باید طوری باشد که مدیرعامل و تمام تیم در تماس مستقیم با هم باشند.

مدیر عامل ایوند نوع بستن قراردادها با نیروها را نیز عامل مهمی در فلت کارکردن استارتاپها عنوان کرد و گفت: یکی از مدل های بستن قرارداد نوع سهام تشویقی است که از نظر ریالی ارزش بالایی ندارد ولی حرکتی نمادین است که به نیروها انگیزه بیشتر برای کار می دهد و شرکت نشان می دهد تمام افراد در آن سهیم هستند و شرکت آنها را به رسمت می شناسد.

احمدی با تاکید بر اینکه ادبیات رایج در شرکت ها مهم است، گفت: مدیر می تواند استراتژی جدید شرکت را به صورت فرمانی به نیروها ابلاغ کند که این شکل از ادبیات فاصله وی با اعضای تیم را زیاد می کند و حس خوبی به تیم نمی دهد و یک روش بهتر و فلت تر این است که فرمانده به نوعی فرمان دهد که حالت پیشنهادی داشته باشد تا همه درگیر شوند  و حتی می توان فلت تر عمل کرد و سوالی پرسید که این استراتژی را می توان عملی کرد؟

وی با بیان اینکه جایی مانند حسابداری نیاز به فلت بودن ندارد چرا که نیازمند خلاقیت نیست خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنم مدیران از اصول فلت استفاده کنند تا بتوانند از ظرفیت نیروها و شرکت حداکثر استفاده را ببرند.

خروج از نسخه موبایل