بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

کارمندان پرداخت الکترونیک سداد، با همکاری انجمن نابینایان کشور، کتاب صوتی تولید می‌کنند

نشست خبری پروژه تولید کتاب صوتی برای نابینایان کشور توسط پرداخت الکترونیک سداد و با همکاری انجمن نابینایان ایران، برگزار شد.

این نشست خبری با حضور محمدمهدی صادق، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد، امیرحسین داودیان، معاون توسعه کسب‌وکار و فرشاد سپاسی، مدیر روابط عمومی این شرکت و نیما کرمی، مدیر هنری این پروژه، علی‌اکبر جمالی، مدیرعامل انجمن نابینایان ایران و منصور شادکام، قائم‌مقام و دبیر کتابخانه گویای انجمن نابینایان ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از راه پرداخت، در ابتدای این جلسه، منصور شادکام با اشاره به تبعیضی که برای نابینایان در حوزه کتاب وجود دارد، گفت: «منابع مطالعاتی کافی برای نابینایان کشور وجود ندارد. افراد و نهادهای زیادی، اقدام به تهیه کتاب صوتی می‌کنند اما این کتاب‌ها بعضا کیفیت مناسب را ندارند. امیدواریم تا در این پروژه، با پتانسیلی که در اجراکنندگان وجود دارد، کتاب‌های مفیدی عرضه شود.»

محمدمهدی صادق، در این نشست، با اشاره به قولی که به مناسبت روز کتابخوانی درباره تولید کتاب‌های صوتی داده بود گفت: «در بحث مسئولیت اجتماعی، تولید کتاب‌های صوتی را انتخاب کردیم تا بتوانیم در ارتقای سطح دانش و فرهنگ مردم کشورمان، نقشی داشته باشیم.»

او با اشاره به کمبودی که در کتاب‌های موردنیاز برای نابینایان کشور وجود دارد، گفت: «وجه تمایز پروژه ما با پروژه‌های رایج تولید کتاب صوتی این است که ما عناوین کتاب‌ها را با کمک انجمن نابینایان و نیازسنجی انجام‌شده، انتخاب می‌کنیم و در انتخاب عناوین، نگاه تجاری وجود ندارد.»

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد افزود: «امیدواریم با راهنمایی‌ها و کمک‌های نیما کرمی و قابلیت‌ها و مشارکت‌های کارمندانمان، ماهانه ۲ کتاب صوتی تولید کنیم.»

او افزود: «پایانی برای این پروژه در نظر گرفته نشده است و امیدواریم با همکاری انجمن نابینایان و همکارانمان، سالیان سال، کتاب‌های مفیدی برای این بخش از جامعه تولید کنیم.»

او در بخش دیگری از حرف‌هایش ابراز امیدواری کرد که شرکت پرداخت الکترونیک سداد در ادامه همکاری مشترک با انجمن نابینایان، بتواند خدمات پرداخت الکترونیک را برای نابینایان تسهیل کند.

امیرحسین داودیان در ادامه نشست گفت: «در بحث مسئولیت اجتماعی، اکثر شرکت‌ها به سراغ پروژه‌هایی می‌روند که هزینه‌کرد دارند. ما هم وظایفمان را در بخش‌های هزینه محور انجام می‌دهیم، اما این پروژه را در انتخاب کردیم تا علاوه بر انجام مسئولیت اجتماعی، به کیفیت زندگی اجتماعی کارمندان شرکت هم عمق ببخشیم.»

در ادامه نیما کرمی، مجری باتجربه کشور، با اشاره به سابقه طولانی‌اش در زمینه تولید کتاب‌های صوتی، وظایفش در پروژه تولید کتاب صوتی پرداخت الکترونیک سداد را تشریح کرد و گفت: «در گام اول این پروژه، به آموزش کارمندان علاقه‌مند و توانای این شرکت خواهیم پرداخت. تولید دو کتاب صوتی در ماه، هدف چالش‌برانگیزی است که نیاز به همکاری و تلاش کارمندان این شرکت دارد.»

همچنین علی‌اکبر جمالی، مدیرعامل انجمن نابینایان ایران در صحبت‌های کوتاهی، از نگرش پرداخت الکترونیک سداد در این امر خیرخواهانه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری انجمن نابینایان و این شرکت، شاهد اقدامات مفید دیگری نیز در زمینه بهبود زندگی نابینایان باشیم.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا