اعلام برندگان سومین جایزه ملی تحول دیجیتال ایران / جایزه سال این رویداد به شرکت فناپ رسید

برندگان سومین جایزه ملی تحول دیجیتال ایران، ۳۰ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما اعلام شدند و جایزه سال سومین جایزه تحول دیجیتال ایران به شرکت فناپ اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این رویداد در سه بخش زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبری دیجیتال، برگزیدگان خود را معرفی کرد.

این رویداد در سه حوزه زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبری دیجیتال و در پنج سطح زبده دیجیتال، حرفه‌ای دیجیتال، رهسپار دیجیتال، جوینده دیجیتال و مبتدی دیجیتال برگزار و از شرکت‌هایی فعال در این حوزه‌ها، تقدیر شد.

جایزه سال تحول دیجیتال به شرکت «فناپ»، در بخش رهبری دیجیتال تندیس زرین به «شهاب جوانمردی» مدیر عامل شرکت فناپ، تندیس سیمین به «حمیدرضا مختاریان» مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد و تندیس برنزین به «رحیم عبادی» رئیس موسسه آموزش عالی مهر البرز اهدا شد.

همچنین جایزه تندیس زرین در محور زبدگی به بانک ملت، تندیس سیمین شرکت فناپ و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و تندیس برنزین به سداد اعطا شد. شرکت فناپ، توسان و صندوق بیمه کشاورزی نیز به ترتیب در محور نوآوری دیجیتال برگزیده تندیس‌های زرین، سیمین و برنزین شدند.

 

برندگان بخش زبدگی دیجیتال

برندگان بخش نوآوری دیجیتال

برندگان بخش رهبری دیجیتال

 

در این رویداد از شرکت گرایش تازه کیش، بانک انصار، یکتانت و آپارات به عنوان حامیان این رویداد نیز تقدیر شد.

 

خروج از نسخه موبایل