خودروصنعت، معدن، تجارت

نگاهی به جدیدترین نسخه پژو ۲۰۸ +تصاویر

پژو ۲۰۸ یکی از پر فروش ترین و مطرح ترین محصولات پژوست که به راستی توانسته جایگزین خوبی برای پژو ۲۰۶ باشد.

این خودرو در آستانه ورود به ایران بود که بازگشت تحریم های خودرویی، حضور آن در کشورمان را غیرممکن کردند. حال در نمایشگاه خودرو ژنو، شاهد ارایه نسل جدید پژو ۲۰۸ با دو پیشرانه احتراق داخلی و الکتریکی و با ظاهری جدید هستیم.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از دنده ۶، پژو ۲۰۸جدید یکی از مهم ترین محصولات این دوره از نمایشگاه ژنو بود و برای اولین بار است که یک خودروساز، سوپرمینی محبوب خود را به صورت کاملا الکتریکی به بازار ارایه می کند. نسل جدید پژو ۲۰۸ از صفر طراحی شده و ظاهر آن به صورت کامل با نسل قبلی تفاوت دارد و تا حد زیادی، شبیه به مدل های بزرگتر، نظیر پژو ۵۰۸ از آب در آمده است.

همچنین بخوانید

لیز ریچارد، یکی از استراتژیست های شرکت پژو، پژو ۲۰۸ را محصول مهم و استراتژیک این شرکت می داند و اعتقاد دارد موفقیت این محصول در بازار اروپا، که به طور معمول به هاچ بک ها تمایل دارد، ضامن موفقیت پژو خواهد بود. ارایه پژو ۲۰۸ الکتریکی، گامی در جهت پاسخگویی به نیازهای مشتریان اروپایی است، که تمایل به خرید خودروهای الکتریکی دارند.

uZTu8rtgXPF0

DHzHnlVXKcbs

z4Kp9BlDJrNp

روند  پژو

ژیل ویدال، مدیر طراحی پژو نیز باور مشابهی دارد. هاچ بک های کوچک، به خصوص سری ۲۰X پژو، نقش مهمی در موفقیت این شرکت و فروش موفق هاچ بک های قدرتمند، موسوم به سوپرمینی در بازار اروپا داشته اند. ویدال می گوید ارایه چرخ هایی بزرگ، گلگیر های پف کرده و جلوپنجره بزرگ، ظاهری قدرتمند و دراماتیک به پژو ۲۰۸ می بخشد، همانند آن چه در پژو ۲۰۵ شاهد بوده ایم.

نسل جدید پژو ۲۰۸ در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد و البته هنوز در مورد قیمت نهایی آن، تصمیم گرفته نشده است. دو ماه پس از عرضه نسخه عادی، نسخه الکتریکی نیز برای علاقمندان در دسترس خواهد بود. نسل جدید پژو ۲۰۸ ، قرار است در کارخانه جدید این شرکت فرانسوی به تولید برسد که روند تولید آنلاین خواهد داشت و بررسی ها برای اطمینان یافتن از تولیدات این کارخانه، که هم اکنون به تولید سیتروئن C3 اشتغال دارد، همچنان ادامه دارد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا