لزوم افزایش توان درون سازمانی واحدهای تولیدی

یک تحلیل گر توسعه پایدار گفت: کسب و کارها برای طی کردن مسیر موفقیت و دستیابی به جایگاه های مناسب و مطلوب در گام نخست باید توانمندی های درون سازمانی خود را افزایش دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  حسین ساسانی در برنامه «اقتصاد به وقت بهار» رادیو اقتصاد افزود: برای داشتن تولید خوب و قابل عرضه در عرصه های جهانی باید به دو مولفه بسیار مهم یعنی درون و برون سازمانی کسب و کارها توجه ویژه کرد.

وی همچنین اظهارداشت: لازمه روبه رو شدن تولیدات کسب و کار ها با اقبال خوش مشتریان اینکه در وهله نخست توانمندی های درون سازمانی خود را افزایش دهند.

این تحلیل گر توسعه پایدار گفت: برای تحقق این مهم توجه به مولفه های مهمی همچون جذب کارکنان کارآمد، بهره گیری از وجود مدیران توانمند، ایجاد نوآوری و خلاقیت ، تقویت حوزه های بازاریابی، مهندسی و فروش در بنگاه های اقتصادی بسیار ضرورت دارد.

وی ضمن اشاره به مبحث بسیار مهم نوآوری و خلاقیت در تولید افزود: برای رونق بخشی به تولیدات داخلی و همینطورعرضه موفق محصولات ایرانی در سطح بازارهای جهانی باید به این دو مولفه توجه اساسی کرد.

ساسانی همچنین اظهارداشت: تنها تولید یک محصول با کیفیت در دنیای امروز کفایت نمی کند اینکه یک محصول خوب و با کیفیت را چگونه بتوان در سطح بازارها اعم از ملی و بین المللی ارائه داد نیز بسیار مهم به نظر می رسد.

وی در ادامه یادآورشد: برای داشتن یک کسب و کار پایدار ضمن تولید با کیفیت و مرغوب باید به مبحث بسیار مهم بازاریابی و فروش نیز توجه ویژه کرد.

 

خروج از نسخه موبایل