امور زیربناییراه و ساختمان

خسارت ۱۶۰۰ میلیارد تومانی به راه‌ها و ابنیه فنی راه‌ها/ ارسال ماشین آلات راهداری برای احداث راه‌های موقت به استان‌های آسیب دیده

معاون وزیر راه و شهرسازی: تجهیزات و ماشین آلات راهداری مورد نیاز به منظور احداث راه های موقت و احداث و ترمیم پل ها به استان های آسیب دیده به ویژه استان های لرستان و ایلام ارسال شده است.

همچنین بخوانید
به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس این سازمان با اعلام این مطلب افزود:  ۱۴ هزار پرسنل راهداری با استفاده از ۱۰ هزار دستگاه ماشین آلات راهداری در سراسر کشور به صورت شبانه روزی مشغول نگهداری و بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند و تا رفع این شرایط  و ایجاد مسیرهای دسترسی موقت، این تلاش ها در سراسر کشور ادامه خواهد یافت.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این مطلب که بر اثر وقوع سیل تا کنون ۱۶۰۰ میلیارد تومان به راه ها و ابنیه فنی راه‌ها خسارت وارد شده است، خاطر نشان کرد: ۴۰۰ دستگاه پل در راه های کشور به طور کامل تخریب شده و به پنج هزار دستگاه پل و ۱۱ هزار کیلومتر از راه های کشور نیز خسارت وارد شده است.
 
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص تدابیر اندیشیده شده جهت رسیدگی به مناطق آسیب دیده از سیل گفت: تجهیزات و ماشین آلات راهداری مورد نیاز به منظور احداث راه های موقت و احداث و ترمیم پل ها به استان های آسیب دیده به ویژه استان های لرستان و ایلام ارسال شده است.

حسن‌نیا افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وظیفه خود می داند در شرایط موجود بازسازی راه ها و محورهای سیل زده را با تمام توان  و با سرعت مطلوب  جهت تسهیل عبور و مرور هموطنان به سرانجام برساند و در این مسیر از تمام امکانات و توان خود استفاده خواهد کرد.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا