ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

همه آیفون‌های سال ۲۰۲۰ اپل از نمایشگر OLED برخوردار می‌شوند

 

بر اساس گزارش منابع آگاه از صنعت موبایل، کمپانی اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۰ سه مدل آیفون جدید روانه بازار کند که هر سه نسخه به نمایشگر OLED مجهز شده و در سه اندازه مختلف به دست مشتریان خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ممکن است اپل پس از آیفون ۱۱ مستقیماً آیفون ۱۲ را معرفی کند

طبق اطلاعات موجود، ابعاد آیفون های ۲۰۲۰ اپل از ۵.۴۲ اینچ برای نسخه کامپکت شروع شده و به ۶.۰۶ اینچ برای نسخه استاندارد و ۶.۶۷ اینچ برای نسخه مکس می رسد. در این بین کوچک ترین مدل جایگزین آیفون ۸ که ۴.۷ اینچ قطر دارد خواهد شد، مدل ۶.۰۶ اینچی به جای آیفون XS با ابعاد ۵.۸ اینچ به بازار می آید و در نهایت مدل ۶.۶۷ اینچی نیز آیفون XS مکس ۶.۵ اینچی را کنار خواهد زد.

همچنین بخوانید

اگر گزارش مورد بحث کاملاً دقیق باشد، می توان امیدوار بود که ابعاد کلی آیفون های ۲۰۲۰ نسبت به مدل های موجود تغییری نکرده و افزایش اندازه نمایشگر با کاهش حاشیه های صفحه به دست بیاید.

آیفون OLED

لازم به ذکر است که تا کنون گزارش های مختلفی از زمان مهاجرت کامل اپل به فناوری نمایشگر OLED منتشر شده و برخی منابع سال ۲۰۱۹ را برای این اتفاق ذکر کرده اند. با این حال طبق اخبار جدید، سبد محصولات تمام OLED کمپانی ساکن کوپرتینو در سال ۲۰۲۰ به بازار خواهد آمد و امسال (۲۰۱۹) شاهد عرضه یک نسخه LCD به عنوان جایگزین آیفون XR و دو آیفون OLED جدید خواهیم بود.

گفتنی است از آنجایی که در سال ۲۰۱۸ آیفون های سری S به بازار آمدند، امسال شاهد عرضه آیفون های ۲۰۱۹ با شماره جدید (۱۱) هستیم که در صورت صحت گزارش اخیر، ممکن است در سال ۲۰۲۰ مانند گذشته، اپل بار دیگر از عرضه سری S خودداری کرده و مستقیماً خانواده آیفون ۱۲ را معرفی کند؛ همان طور که پیش از این بعد از آیفون ۷، خبری از آیفون ۷S نبود و شرکت کوپرتینویی آیفون ۸ را به علاقه مندان معرفی کرد.

منبع
دیجیاتو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا