انرژی

گاز همه مشترکان خانگی مناطق سیل‌زده وصل است

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در تشریح آخرین وضعیت گازرسانی به استان‌های سیل‌زده گفت: اولویت با گازرسانی به خانه‌های مردم است.

مجید بوجارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر این‌که گاز ۱۰۰ درصد مشترکان خانگی پلدختر وصل است، اظهار کرد: گاز همه مناطق سیل‌زده وصل است و مشکلی در خانه‌های مردم و در نانوایی‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: البته ممکن است گاز برخی صنایع پلدختر قطع باشد، اما اولویت شرکت ملی گاز با گازرسانی به خانه‌های مردم بوده و ابتدا باید مشکلات خانه به خانه مردم برطرف شود.

همچنین بخوانید

به گفته وی، شرکت ملی گاز در حال احداث یک خط چهار اینچی برای وصل کردن گاز صنایع پلدختر است.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در ادامه درباره وضعیت گازرسانی سایر استان‌های سیل‌زده نیز توضیح داد: در خوزستان مشکلی وجود ندارد، البته گاز مشترکان روستاها و شهرهایی که به آنها اعلام شده باید منازل خود را ترک کنند، با هماهنگی سازمان بحران قطع شده و به محض این‌که مردم به منازل خود برگردند گاز آن‌ها وصل خواهد شد.

بوجارزاده درباره آسیب‌دیدگی تجهیزات گاز در استان‌های سیل‌زده، اظهار کرد: در استان‌های گلستان، مازندران و لرستان شاهد آسیب‌دیدگی‌هایی در تجهیزات گازی به دلیل سیل بودیم که مشکلات پیش آمده بلافاصله برطرف شد. البته برآورد کلی را باید زمانی که مشکل سیل برطرف شد انجام داد.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در پایان تاکید کرد: اولویت شرکت ملی گاز پایدار کردن گاز خانگی است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا