رشد سه هزار و ۵۰۰ واحدی شاخص کل در آخرین نفس های فروردین ماه

 

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با افزایش سه هزار و ۵۵۳ واحد به رقم ۱۹۳ هزار و ۹۷۸ واحد رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  شاخص کل بورس تهران در بیست و یکمین روز از فروردین ماه ۹۸، با افزایش ۳۵۵۳ واحد به رقم ۱۹۳ هزار و ۹۷۸ واحد رسید  در حالی که، شاخص کل با روند صعودی به کانال ۳۸ هزار و ۱۷۷ واحد رسید.

ارزش روز بازار در بورس تهران امروز به بیش از ۷۴۱ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران بورس تهران بیش از ۳.۶ میلیارد برگه بهادار، اوراق،‌ حق تقدم و سهام در قالب بیش از ۲۷۳ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۱۷۹ میلیارد تومان را دست به دست کردند.

در بازار امروز، شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی با ۱۰۲۴ واحد رشد به رقم ۵۵ هزار و ۹۴۰ واحد رسید.

شاخص قیمت با معیار هم وزن ۶۹۵ واحد رشد کرده و به رقم ۲۶ هزار و ۶۴۷ واحد رسید. شاخص آزاد شناور با افزایش ۴۸۹۳ واحد به رقم ۲۱۹ هزار و ۲۴۰ واحد رسید.

شاخص بازار اول بورس در حدود دو هزار و ۷۴۵  واحد افزایش به رقم ۱۴۴ هزار و ۵۶۸ واحد رسید و شاخص بازار دوم با رشد ۶ هزار و ۴۷۴ واحد به رقم ۳۷۸ هزار و ۳۹۹ واحد رسید. امروز نمادهای تأثیر گذار در بازار نماد فولاد، فملی، فخوز، اخابر، فارس، پارس، تاپیکو، بودند و توانستند با تاثیر مثبت، شاخص را صعودی کنند.

همچنین نمادهای پربیننده در بورس تهران مربوط به شرکت‌های ایران خودرو، بانک ملت، سایپا، ماشین‌سازی اراک، فولاد مبارکه اصفهان، بانک پاسارگاد، پارس‌خودرو و پالایش نفت اصفهان بوده‌اند.

خروج از نسخه موبایل