امور زیربناییراه و ساختمان

محور راور – دیهوک به سمت مشهد تا اطلاع ثانوی مسدود شد

طغیان رودخانه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان خبر داد: محور راور – دیهوک به سمت مشهد به دلیل طغیان رودخانه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان, به‌دلیل طغیان رودخانه در اثر بارندگی‌های ۲۵ فروردین ۹۸ محور راور- دیهوک، پل کالیشور تخریب و همچنین از کیلومتر ۶۰ تا ۷۰ دچار آبگرفتگی و تخریب شده و تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در این رابطه گفت: رانندگان از سفرهای غیر ضروری و تردد از این مسیر اکیدا خودداری نموده و در صورت لزوم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

سید علی حاج سید علیخانی افزود: محور باغین- یزد- طبس و همچنین مسیر سیریز- یزد- طبس به عنوان مسیرهای جایگزین تعیین شده اند و مسافران می توانند از این محورها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه طغیان رودخانه های این منطقه هنوز جریان داشته و محور مورد نظر دچار آبگرفتگی و صدمه شده اند، پس از پایدار شدن شرایط جوی و توقف رودخانه ها، راهداران تلاشگر استان حداکثر توان خود را در بازگشایی مسیر بکار خواهند گرفت، اما تا اطلاع ثانوی فقط از مسیرهای ذکر شده امکان تردد وجود دارد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا