رشد ۵.۳۹هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «سفارس»

در دوره مالی ۶ماهه محقق شد:

 

شرکت سیمان فارس و خوزستان در پرتفوی ۶ماهه سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس با رشد ۵هزار و ۳۹۷میلیارد ریالی همراه شد و سود هرسهم این دوره را ۵ریال محقق کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  شرکت سیمان فارس و خوزستان در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۰ آبان۱۳۹۷، سود هر سهم را ۵ریال اعلام کرد.

این شرکت طی این گزارش سود عملیاتی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش سه هزار و ۹۹درصدی مبلغ ۲۶میلیارد و ۳۹۰میلیون ریال، سود خالص را با افزایش ۸۷۹درصدی مبلغ ۲۸میلیارد و ۶۰۱میلیون ریال و سود انباشته در پایان دوره را با افزایش ۸درصدی مبلغ سه هزار و ۹۴۳میلیارد ریال منتشر کرد.

سفارس” در وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس بهای تمام شده را با کاهش ۲۶میلیارد و ۳۱۲میلیون ریالی مبلغ ۴هزار و ۲۱۱میلیارد ریال رقم زده است. همچنین ارزش بازار آن با رشد ۲هزار و ۷۰۵میلیارد ریالی به مبلغ ۹هزار و ۶۰۹میلیارد ریال دست یافته است.

پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس این شرکت در این دوره با رشد ۵هزار و ۳۹۷میلیارد و ۷۸۳میلیون ریال همراه شده است.

سفارس” در این دوره ۸۹میلیارد و ۴۲۵میلیون ریال سهم بورسی واگذار کرده که به سود ۶۳میلیارد و ۷۸میلیون ریال رسیده است. علاوه بر این در این دوره مبلغ ۳۴میلیارد ریال سهام بورسی به پرتفوی خود اضافه کرده است.

خروج از نسخه موبایل