مدیرعامل شرکت کاسپین از گسترش فعالیت‌های این شرکت در زمینه بانکداری باز خبر داد

 

شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، یکی از شرکت‌های حاضر در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه است. به همین مناسبت و به‌منظور آشنایی بیشتر با کاسپین، گفت‌وگویی کوتاه با مهندس سعید قندی، مدیرعامل این شرکت داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، «شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین» در دی‌ماه سال ۱۳۸۲ به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک پارسیان به ثبت رسیده است. قندی در این باره می‌گوید: «اوایل دهه هشتاد، بانک پارسیان با نگاه به پیشرفت سریع تکنولوژی در عرصه فناوری اطلاعات و ابزارهای جدید بانکی و با توجه به لزوم به‌کارگیری دانش روز، تصمیم می‌گیرد سازمانی را با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای این حوزه در مجموعه خود راه‌اندازی کند. کاسپین آن زمان و باهدف بهره‌مندی از نیروهای متخصص و جوان داخلی تاسیس شد.»

مدیرعامل شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین در ادامه به ۱۵ سال تجربه این شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه و توسعه راهکارهای جامع پولی و مالی، سیستم‌های اطلاعات مدیریت و تولید نرم‌افزارهای عملیاتی اشاره می‌کند و می‌گوید: «کاسپین توانسته سامانه‌های مورد نیاز در حوزه‌های مختلف پولی و مالی از قبیل بانکداری متمرکز، سیستم‌های مبتنی بر کلان داده نظیر هوش تجاری و کشف تقلب، سامانه‌های ارزی و غیره را علاوه بر بانک پارسیان در سایر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری راه‌اندازی کند و استقرار بدهد.»

محصولات و خدمات کاسپین عبارتند از: «سامانه بانکداری باز (Open API)»، «ارائه خدمات در حوزه طراحی، نصب و راه‌اندازی مرکز داده»، «سامانه برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP)»، «سامانه جامع بانکداری متمرکز لوتوس» و «سامانه هوش تجاری و کشف تقلب». همچنین نزدیک به ۴۰ سامانه مختلف در حوزه بانکی در این شرکت طراحی و پیاده‌سازی شده است.

به گفته مهندس سعید قندی، شرکت کاسپین، با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و از طریق توسعه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها و موسسات خصوصی و دولتی، با تمرکز بر راه‌حل‌های پولی و مالی، در پی آن است کسب‌وکار مشتریانش را با نگاه شرکای تجاری خود، توسعه داده و توان رقابت‌پذیری آن‌ها را افزایش دهد.

از برگزیدگان نهایی رویداد اینوباش شرکت کاسپین در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تجلیل می‌شود

شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، با هدف توسعه بازار و معرفی محصولات خود به حاضران در صنعت بانکداری، در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حاضر شده است.

در این نمایشگاه، علاوه بر معرفی محصولات کاسپین به حاضران، برگزیدگان رویداد اینوباش نیز معرفی و جوایز آنان اهدا می‌شود.

مهندس سعید قندی با اشاره به این مطلب می‌افزاید: «رویداد اینوباش با هدف جذب و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های خلاق، دی و بهمن ۹۷ به‌صورت گسترده‌ای در دانشگاه‌های کشور اطلاع‌رسانی شد. اسفندماه نیز زمان داوری رویداد در ۲ مرحله بود.»

به گفته سعید قندی، در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، جوایز نفیسی به نفرات اول تا سوم رویداد اینوباش اهدا می‌شود و به ۹ نیز تیم لوح یادبود اهدا می‌شود. همچنین تیم‌های برتر علاوه بر دریافت جوایز نقدی، به‌منظور توسعه محصول و تجاری‌سازی موردحمایت شرکت کاسپین قرار خواهند گرفت.

سعید قندی، ضمن ابراز رضایت از برگزاری رویداد اینوباش و تداوم آن در آینده، می‌گوید: «اینوباش یک رویداد مدت‌دار در شرکت کاسپین نخواهد بود و به‌صورت یک فرآیند مستمر حتما در ۹۸ نیز ادامه پیدا خواهد کرد.»

 

خروج از نسخه موبایل