بورسبورس اوراق

نگاهی بر فعالیت اسفند ماه و تجمعی شرکت پتروشیمی پردیس «شپدیس»

شرکت پتروشیمی پردیس در دوره یک ماهه منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۷، معادل ۳ هزار و ۶۳۴ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند و “اوره صنعتی (داخلی)” در صدر فروش این دوره قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  شرکت پتروشیمی پردیس با سرمایه ۶ هزار میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان اسفند ۹۷ را منتشر کرد.

همچنین بخوانید

شرکت پتروشیمی پردیس در دوره یک ماهه منتهی به پایان اسفند ماه سال ۹۷، معادل ۳ هزار و ۶۳۴ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره “اوره صنعتی” با تولید ۲۶۶ هزار و ۵۹۱ تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت پتروشیمی پردیس قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، “اوره صنعتی (داخلی)” با فروش ۱۹۱ هزار و ۳۳۴ تن در صدر فروش های اسفند ماه “شپدیس” قرار گرفت.

شرکت پتروشیمی پردیس از ابتدای سال جاری تا پایان اسفند ماه سال گذشته، معادل ۲۴ هزار و ۴۵۴ میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که بیشترین فروش برای “اوره صنعتی” به تعداد یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۷۰۹ تن بوده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا