نگاهی بر فعالیت اسفند ماه و تجمعی شرکت پتروشیمی پردیس «شپدیس»

شرکت پتروشیمی پردیس در دوره یک ماهه منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۷، معادل ۳ هزار و ۶۳۴ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند و “اوره صنعتی (داخلی)” در صدر فروش این دوره قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  شرکت پتروشیمی پردیس با سرمایه ۶ هزار میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان اسفند ۹۷ را منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی پردیس در دوره یک ماهه منتهی به پایان اسفند ماه سال ۹۷، معادل ۳ هزار و ۶۳۴ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره “اوره صنعتی” با تولید ۲۶۶ هزار و ۵۹۱ تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت پتروشیمی پردیس قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، “اوره صنعتی (داخلی)” با فروش ۱۹۱ هزار و ۳۳۴ تن در صدر فروش های اسفند ماه “شپدیس” قرار گرفت.

شرکت پتروشیمی پردیس از ابتدای سال جاری تا پایان اسفند ماه سال گذشته، معادل ۲۴ هزار و ۴۵۴ میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که بیشترین فروش برای “اوره صنعتی” به تعداد یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۷۰۹ تن بوده است.

خروج از نسخه موبایل