بانک و بیمهبیمه

خدمت متمایز بیمه ملت درنمایشگاه فاینکس؛ صدور بیمه‌نامه آتش‌سوزی با ۵۰ درصد تخفیف

شرکت بیمه ملت در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با میز خدمات آنلاین در کنار بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه ملت، در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، این شرکت به عنوان اولین شرکت الکترونیک کشور، محصولات بیمه‌ آتش‌سوزی با پوشش سیل را با ۵۰ درصد تخفیف بر پایه فناوری اطلاعات به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
ارائه این خدمات در حالی است که در سیل اخیر بسیاری از آسیب‌دیدگان به دلیل خرید ناقص محصولات بیمه‌ای و برای جبران خسارت با مشکل مواجه شدند. اما بیمه ملت پیش از این با در پیش گرفتن سیاست پرهیز از فروش خدمات به صورت ناقص از بروز مشکلات این چنینی جلوگیری کرده است.

پیش از این نیز علی صلاحی‌نژاد، مدیرعامل بیمه ملت در گفت‌وگو با ایسنا، از فروش بیمه‌نامه به صورت ناقص به دلیل عدم آگاهی مردم در این رابطه انتقاد و تاکید کرده بود که این شرکت از فروش بیمه‌های ناقص به بیمه‌گزاران خودداری می‌کند.
سیاستی که اگرچه در قدم اول با هزینه‌ای ناچیز به بیمه‌گزاران تحمیل می‌شود اما در جهت منافع مشتریان در زمان دریافت خسارت خواهد بود.

در همین راستا بیمه ملت در نظر دارد در جهت سیاست‌های خود و رفاه حال بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با توجه به اهمیت ارائه خدمات نوین الکترونیکی، بیمه آتش‌سوزی را برای متقاضیان با ۵۰ درصد تخفیف، صادر کند.

شرکت بیمه ملت به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح و خوش‌سابقه در صنعت بیمه، امسال نیز همانند سال‌های گذشته با برپایی غرفه و حضور فعال کارشناسان و مدیران در سالن ۳۱A از روز دوم تا پنجم اردیبهشت‌ماه، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

این نمایشگاه که به عنوان بزرگ‌ترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه، با حضور جمع کثیری از بنگاه‌های اقتصادی توان‌مند داخلی و خارجی برگزار می‌شود، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال، دست‌آوردها و خدمات خود را در معرض بازدید عموم مردم، علاقه‌مندان و متخصصان این عرصه قرار دهند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا