بانک و بیمهبیمه

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو از برخی مناطق سیل زده استان خوزستان دیدن کرد

درجریان سفرمدیرعامل بیمه تجارت‌نو و هیأت همراه به استان‌خوزستان ضمن بازدید از برخی مناطق سیل زده، قرارداد همکاری با دانشگاه چمران اهواز به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو ؛ دراین بازدید علاوه بر نشست با مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره)، دیدار نمایندگان شعبه خوزستان و انعقاد قرارداد و تفاهمات صورت گرفته، برخی از روستاهای سیل‌زده درمنطقه سوسنگرد و حمیدیه علی رغم شرایط سخت ناشی از بالابودن سطح آب، مورد بازدید قرارگرفت.

درروند بازدید میدانی از مناطق فوق، نیما نوراللهی، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو پس از مشاهده خسارات ناشی از سیل خوزستان اظهارداشت: با توجه به شرایط سخت به وجود آمده، تلاش تمامی پرسنل این است که خسارات مددجویان دراسرع وقت پرداخت شود. همانطورکه بارها گفته‌ایم تا پایان درکنار بیمه‌گذاران خواهیم ماند.

همچنین بخوانید

وی با اشاره به پرداخت بخشی ازخسارت‌ها در دومرحله افزود: با اهتمام مجموعه، باقی مبلغ برآوردشده نیز به زودی به حساب مددجویان واریزخواهدشد.

اعلام رضایت کمیته امداد از حضور پر رنگ

درادامه قائم مقام مدیرعامل که به عنوان هیأت همراه حضور داشت، درتشریح دیگر دستاوردهای حاصل شده گفت: دردیدار بامدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان و همکاران وی، ضمن بازبینی فرایند اقدامات انجام شده درحوزه بیمه‌های درمان تکمیلی‌کارکنان و بیمه‌نامه‌های آتش سوزی منازل مسکونی مددجویان درسیل اخیر، کمیته امداد استان درمقام بیمه گذارمراتب رضایت و قدردانی خود را نسبت به عملکرد خوب و به موقع تجارت نو اعلام داشت.

علی‌رضا بنی‌اسدی، تلاش شبانه روزی کارشناسان و مدیران تجارت‌نو که در شرایط بحرانی به کمک مددجویان شتافته اند را موجب دلگرمی کلیه بیمه‌گذاران در استان‌های سیل زده دانسته و در اثبات این موضوع به آمار اعلامی از سوی مصدق ،عضو هیات عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی اشاره داشت.

به گفته وی براساس اظهارات این مقام عالی بیمه مرکزی، از ۲۷ هزار بازدیدو کارشناسی صورت گرفته در استان های سیل زده ۲۲هزار بازدید توسط بیمه تجارت‌نو انجام شده که در نوع خود بی نظیر است.

دانشگاه چمران درفهرست تجارت‌نو

قائم مقام مدیرعامل همچنین ازانعقاد قرارداد با دانشگاه شهید چمران اهواز خبرداده و افزود: درفرصت ایجاد شده جلسات متعددی با بیمه‌گذاران بزرگ استانی برگزار شدکه انعقاد قرارداد با این دانشگاه ماحصل رایزنی های صورت گرفته است.

وی در ادامه اظهارداشت: طی نشستی که با حضور معاونان مالی اداری و پشتیبانی منابع انسانی این دانشگاه برگزارشد قراردادهمکاری برای ارائه کلیه خدمات بیمه‌ای مورد نیاز این واحدآموزش عالی مورد توافق طرفین قرارگرفته ودرهمان جلسه امضاءگردید.

بنی‌اسدی با اعلام اینکه به زودی اخبار نهایی شدن سایر قراردادها نیزاطلاع رسانی‌خواهد شد، افزود: دانشگاه فوق یکی از مهمترین و بزرگترین دانشگاه‌های کشور است که باپیوستن آن به جمع بیمه‌گذران تجارت‌نو به دلیل جایگاه علمی ، حضوراساتید و دانشجویان فرهیخته انتظار می‌رود به اعتبار این شرکت افزوده و همچنین موجب ارتقای سطح فرهنگ بیمه دراستان شود. قائم‌مقام مدیرعامل، ارائه خدمات متمایز و شایسته به مجموعه دانشگاهیان را از اهداف تجارت‌نو برشمرده و اظهارامیدواری‌کرد؛ درنتیجه عملکرد مثبت این بنگاه اقتصادی، بیمه گذران بزرگی به خانواده “بنو” بپیوندند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا