تولید لنت با کیفیت بالا در ایران

 

یک فعال در صنعت تولید لنت خودرو گفت: هیچ تردیدی در توانایی تولید لنت با کیفیت در ایران وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  سیدعباس نیکخو در برنامه «کالای ایرانی» رادیو اقتصاد ضمن اشاره به اینکه لنت ترمز از قطعات فوق ایمنی در خودرو است، افزود: خوشبختانه این قطعه امروز با کیفیت و استاندارد بالا بوسیله شرکت های معتبر داخلی تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

وی همچنین اظهارداشت: تمامی دانش و تکنولوژی مربوط به تولید لنت خودرو در داخل وجود دارد و همینطور بخش عمده ای از این دانش و تکنولوژی بوسیله متخصصان داخلی در مملکت بومی سازی شده است.

این فعال در صنعت تولید لنت خودرو گفت: شرکت های داخلی امروز از توانایی تولید انواع لنت با کیفیت و استاندارد بالا برخوردارند چرا که از وجود متخصصان کار آمد و با تجربه، دانش و تکنولوژی مناسب، آزمایشگاه های کنترل کیفیت مدرن و همینطور استانداردهای ملی برای محصول بهره مند هستند.

وی در ادامه افزود: تکنولوژی های مورد استفاده در شرکت های لنت سازی کشور از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیاست.

نیکخو ضمن انتقاد از عرضه لنت های فاقد اصالت و کیفیت در بازار فروش قطعات یدکی خودرو اظهارداشت: لنت یک قطعه فوق ایمنی در خودروست بنابراین مصرف کنندگان در خرید محصول مزبور باید بسیار دقت داشته باشند.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی افراد فرصت طلب و سودجو لنت های بی کیفیت و فاقد اصالت را تحت عناوین مشهورداخلی و خارجی در سطح بازار توزیع و در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار می دهند.

این تولید کننده لنت خودرو به رادیو اقتصاد یادآورشد: لنت های مزبور از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و موجب بروز عوارض و خطرات جبران ناپذیری برای مصرف کنندگان خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل