صورت‌های مالی یک ساله«دتولید»

حسابرسی نشده منتشر شد؛

 

شرکت داروسازی تولید دارو در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۴۱۹ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ رشد ۳۶ درصدی را نشان می دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  شرکت داروسازی تولید دارو با سرمایه ۳۷۰ میلیارد ریال، صورت های مالی یک ساله دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت داروسازی تولید دارو در دوره یاد شده، مبلغ ۱۵۵ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۱۹ ریال سود به ازای هر سهم خود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۳۶ درصد افزایش داشته است.

شرکت داروسازی تولید دارو، کاهش ۱۲ درصدی بهای تمام شده درآمدهای فروش و همچنین افزایش ۵ درصدی فروش را از عمده دلایل افزایش سود نسبت به دوره مشابه عنوان کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۵۷ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

دتولید” در دوره یک ساله دوره مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۱۴ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳۰۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

خروج از نسخه موبایل