ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

دوربین گوشی جدید سامسونگ زیر نمایشگر می‌رود؟

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال توسعه یک دوربین جدید است تا بتواند آن را در قسمت زیر نمایشگر گوشی‌های هوشمند تعبیه کند و محصولی کاملا بدون حاشیه تولید کند.

به گزارش آرمان اقتصادی، از آنجایی که اقبال عمومی از گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه و بدون بریدگی بالای صفحه نمایش بسیار بالا و بی سابقه بوده است، حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ سعی دارد به طراحی و توسعه یک گوشی هوشمند جدید بپردازد تا بتواند محصولی کاملاً بدون حاشیه تولید کند و دوربین آن را در قسمت پایین نمایشگر گوشی تعبیه کند تا دیگر بریدگی و ناچ بالای صفحه نمایش را نیز نداشته باشد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که زمان زیادی تا معرفی و عرضه چنین محصول جدیدی از سوی سامسونگ باقی نمانده است چراکه این غول تکنولوژی کره‌ای از مدت‌ها قبل بر روی توسعه دوربین جلو یا دوربین سلفی که دیگر بر روی صفحه نمایش بریدگی و ناچ ایجاد نکند، و در قسمت پایین نمایشگر تعبیه شود، کار می کرده است و حالا به نظر می‌رسد که به مراحل پایانی و نهایی خود رسیده است.

همچنین بخوانید

بر اساس گزارشی که در تک رادار آمده است، این اطلاعات که از سوی یانگ بی گنگ دوک، مدیرگروه بخش تحقیق و توسعه نمایشگرهای سامسونگ به دست گزارشگران و رسانه‌ها رسیده است، به نظر می‌رسد که توسط رسانه‌های کره‌ای متعددی نیز به تأیید رسیده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا