بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

سککوک با هدف تسهیل مبادلات در صنعت سنگ کشور در نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته استان اصفهان حضور پیدا کرد

 

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته استان اصفهان، با حضور مقامات دولتی، فعالان بخش خصوصی و همچنین صنعتگران، معدن داران و تعدادی از شرکت داخلی و خارجی برگزار شد. در کنار برگزاری این نمایشگاه اقدامات عملیاتی در سامانه کشوری سککوک جهت تشکیل زنجیره تأمین صنعت سنگ صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سکوک، سامانه کشوری کسب‌وکار به کسب‌وکار (سککوک) بر اساس توافقات صورت گرفته با انجمن سنگ ایران، با هدف تسهیل مبادلات در صنعت سنگ کشور و رونق هر چه بیشتر این صنعت در این نمایشگاه حضور فعال داشت.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۱ اردیبهشت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گشایش یافت و مراسم اختتامیه این نمایشگاه نیز، در ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با تقدیر و تجلیل از فعالان این صنعت و حضور سامانه کشوری سککوک برگزار شد.

در حاشیه این نمایشگاه، دور دوم سفرهای استانی دست اندرکاران سامانه کشوری سککوک، از استان اصفهان آغاز شد و با بازدید از واحدهای منتخب در شهرک‌های صنعتی محمودآباد، بزرگ، دهق و شهرک فناوری جهت تشکیل زنجیره تأمین در صنایع مختلف از جمله صنعت سنگ و نساجی همراه بود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا