دو میلیارد و۲۴۰ میلیون سهم به ارزش ۱۹۳ میلیارد تومان درگروه بانکی معامله شد/«ذوب» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

در داد وستدهای امروز تالارحافط، بانک اقتصاد نوین، گلوکوزان و صنایع کاغذسازی کاوه ‌بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امروز درداد وستدهای بورس‌تهران«فارس»،«شپنا»،«فولاد»و«پارس» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل‌ گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با کاهش ۷۶۲۳ واحدی به رقم ۲۰۸ هزار و ۱۹۷ واحد رسید. همچنین شکر شاهرود، کشت وصنعت چین چین و بورس اوراق بهادار تهران نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

ازسویی ذوب‌آهن‌اصفهان بیشترین ارزش داد و ستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. بانک ملت، پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌گذاری صدر تامین، بانک تجارت، پالایش نفت تهران، فولاد مبارکه اصفهان، بانک صادرات، بانک پاسارگاد و گروه مپنا نیز بعد از«ذوب» بیشترین ارزش معاملات در بازار را از آن خود کردند.

در فرابورس نیز عمران و توسعه شاهد، ریل سیر پرداز و بانک دی پربازده‌ترین شرکت‌ها و پخش البرز، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و بهمن دیزل هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌گروه‌های بانکی، فرآورده‌های نفتی و شیمیایی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. به‌طوریکه درگروه بانکی طی ۶۲ هزار و ۲۱۶ نوبت معاملاتی دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون سهم به ارزش ۱۹۳ میلیارد تومان داد و ستد شد.

 

منبع
اقتصادآنلاین - رامین‌بیات
خروج از نسخه موبایل