«خاور» برای هر سهم ۱۶۴ ریال سود ساخت

 

شرکت فنرسازی خاور در یکسال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ به ازای هرسهم ۱۶۴ ریال سود ساخت.

 

 به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،شرکت فنرسازی خاور در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ برای هرسهم ۱۶۴ ریال سود ساخت که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته توانست مبلغ سود هرسهم را از زیان ۴۷۹ ریالی خارج کند.

سود عملیاتی این شرکت در مدت مورد گزارش ۴۸ میلیارد ریال، سود خالص را ۳۲ میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره سه میلیارد ریال رقم خورد.

«خاور» در تشریح اهداف خود در بخش تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که قصد توسعه صادرات و حضور پایدار در بازارهای بین المللی خارجی را دارد و همچنین تداوم سود آوری از طریق بازنگری فرآیندها را حفظ خواهد کرد و از فرصت‌های سودآوری و بهره برداری بهینه از نقدینگی استفاده می‌کند.

این شرکت در تلاش است تا برنامه‌های خود را محقق کند و به اهداف پیش بینی شده در بودجه دست یابد. «خاور» به دنبال شناسایی و جلوگیری از صرف مخارج غیر ضرور غیر مولد اصلاح ساختار مالی بهای تمام شده محصولات است.

این شرکت در برآوردی که از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی شرکت داشته اعلام کرده که در دوره ۱۲ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد از بانک‌های تجارت، سپه و صادرات متناسب با نیاز مالی شرکت جهت تامین سرمایه در گردش دریافت می کند.

خروج از نسخه موبایل