بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

صاپ؛ اپلیکیشن بانک صادرات چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

 

بانک صادرات ایران هفتم اسفند ۱۳۹۷ اقدام به تولید و معرفی نرم‌افزار موبایلی خود موسوم به «صاپ» برای ارائه خدمات مبتنی‌ بر کارت کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان و کاربران ۱۱ بانک بزرگ کشور از خدمات اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران استفاده می‌کنند و شرایط برای بهره‌مندی از خدمات این نرم‌افزار در حوزه پرداخت برای آنها فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، با اضافه شدن خدمات گردشگری به این اپلیکیشن، با اتصال به سامانه «با هم‌رو»، امکان رزرو بلیط هواپیما با پشتیبانی ۲۴ ساعته، قطار، هتل‌های داخلی و خارجی، پرداخت بیمه مسافرتی و پرداخت عوارض خروج از کشور فراهم است. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان از خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا نیز استفاده کرد. خرید آنلاین بیمه نیز از دیگر خدمات جدید «صاپ» است.

با افزوده‌شدن این خدمات جدید به خدمات قبلی این اپلیکیشن، تعداد خدمات قابل ارائه توسط «صاپ» به ۱۵ خدمت در قالب پرداخت‌های موبایلی افزایش یافته است.

خدمات دیگری که این سامانه ارائه‌ می‌دهد انتقال وجه کارت‌به‌کارت از مبدأ بانک‌صادرات ایران و سایر بانک‌ها، خرید و صدور بیمه‌نامه آنلاین (بدون نیاز به حضور در دفاتر نمایندگی بیمه)، خرید شارژ مستقیم / بسته اینترنتی بدون محدودیت مبلغ، پرداخت قبوض خاص/ سازمانی، پرداخت قبوض خدمات عمومی، پرداخت قبض موبایل به صورت مستقیم، رویت گزارش تراکنش‌ها، انجام امور نیکوکاری، رویت گردش کارت (حداکثر صد تراکنش آخر طی ۳ ماهه اخیر)، امکان ثبت و نگهداری تراکنش‌های پرکاربرد در لیست «محبوب من»، مدیریت پروفایل مشتری از طریق فهرست تنظیمات، خدمات گردشگری، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، خدمات پس از فروش سایپا و صدور بیمه‌نامه آنلاین است.

عملیات فعال‌سازی این سامانه بدون نیاز به مراجعه و فعال‌سازی توسط شعبه بوده و از طریق درج شماره تلفن همراه توسط مشتری و ارسال کد فعال‌سازی پیامکی به او، فعال می‌شود. سامانه صاپ از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت با سیستم‌های عامل اندروید و iOS، پشتیبانی می‌کند. برای دانلود این نرم‌افزار می‎‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا