صنعت، معدن، تجارت

«در» ضد سرقت وجود ندارد

یک تولید کننده درب های ضد سرقت گفت: بطور کلی «در» ضد سرقت وجود ندارد بنابراین بهتر اینکه بجای «در ضد سرقت» گفته شود «در مقاوم در برابر سرقت».

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سید محمدحسین خادم الشریعه در گفتگو با رادیو اقتصاد ضمن اشاره به این جمله که «درب» یک واژه عربی به معنی راه اما «در» یک کلمه فارسی است، افزود: «در» مقاوم در برابر سرقت دری که در مقابل باز شدن مقاومت می کند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش چرا در مقاوم به سرقت اظهارداشت: چون در حین ۱۵ تا ۵۰ دقیقه به تناسب تیپ درها در برابر سرقت مقاومت می کنند.

این تولید کننده درب های ضد سرقت گفت: درهای مقاوم در برابر سرقت بستگی به نوع سارق دارد که می خواهد چنین دری را باز کند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا درهای مقاوم در برابر سرقت ساخت داخل با استانداردهای جهانی تطابق دارد و می تواند با نمونه های معروف خارجی رقابت کند، افزود: نه تنها رقابت می کند بلکه بهتر از تولیدات مشابه خارجی است برای اینکه در ساخت این نوع درها از تکنولوژی های جدید و استانداردهای روزاستفاده می شود.

خادم الشریعه اظهارداشت: نکته حائز اهمیتی که در این میان مصرف کنندگان باید بدان توجه داشته باشند اینکه نگاه نکنند هر در ضد سرقتی اگر سنگین تر باشد بهتر است.

وی به رادیو اقتصاد یادآورشد: سنگینی شرط بهتر بودن در نیست بلکه نکته حائز اهمیت در این ارتباط اینکه مبتنی بر الزامات استاندارد های ملی باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا