اظهارنظر حسابرس «وکار» منتشر شد

 

«بانک کار آفرین» اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی خود را نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه را منتشر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، حسابرس و بازرس قانونی بانک کارآفرین اظهار نظر خود را نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه اعلام کرد.

براساس این گزارش، «وکار» اعلام کرده است با توجه به دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ چهارم خرداد ۱۳۹۸  هیات مدیره شرکت، مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارایه می شود.

این بانک قرار است سرمایه خود را از مبلغ هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۱۳ هزار میلیارد ریال افزایش دهد. این افزایش سرمایه قرار است از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته افزایش یابد. هدف از این اقدام به منظور بهبود حد کفایت سرمایه و دستیابی به نسبت مجاز خالص دارایی های ثابت تعیین شده است.

گفتنی است؛ انجام افزایش سرمایه یادشده، منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل