روند رو به رشد در صورت‌های تلفیقی «شکربن»

 

شرکت کربن ایران در صورت‌های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه خود سود هرسهم را یک هزار و ۹۱۰ ریال اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته از رشد ۹۵ درصدی سود حکایت دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت کربن ایران در اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، سود هر سهم را یک هزار و ۹۱۰ ریال اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته ۹۵ درصد افزایش یافته است.

سود عملیاتی تلفیقی این شرکت ۹۱۱ میلیارد ریال، سود خالص تلفیقی آن ۶۳۸ میلیارد ریال و سود انباشته تلفیقی آن ۵۳۵ میلیارد ریال منتشر شده است.

این در حالی است که سود هر سهم شرکت اصلی یک هزار و ۸۳۶ ریال اعلام شده است و سود عملیاتی آن ۵۹۱ میلیارد ریال است.

«شکربن» در سال مالی مورد گزارش توانسته ۳۶ هزار و ۱۲۱ تن دوده صنعتی به ارزش دو هزار و ۶۸۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال به فروش برساند و سود ناخالص این فروش به ۷۲۴ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال رسیده است.

«شکربن» پیش بینی کرده است در سال مالی ۱۳۹۸ بتواند ۳۵ هزار تن دوده صنعتی بفروشد.

از سوی دیگر در تشریح برنامه‌های با اهمیت این شرکت اعلام شده است که تولید براساس هدف تعیین شده و تامین مواد اولیه انجام می شود.

 لازم به ذکر است؛ از دیگر موارد با اهمیت رقابت در خرید محصولات در بورس از اواخر شهریور ماه بدون محدودیت در تعیین سقف (دامنه قیمت آزاد) انجام می شود که حاصل آن افزایش رقابت بین خریداران و افزایش قیمت مواد اولیه خواهد بود. در این خصوص شرکت متناسب با قیمت خرید مواد اولیه و سایر هزینه ها و محاسبه بهای تمام شده محصولات و سود مجاز و سایر ملاحظات از جمله قیمت جهانی و سایر رقبای بازار قیمت فروش را در نظر می گیرد.

خروج از نسخه موبایل